تاکید سکاندار وزنه برداری جوانان به حمایت از نخبه های آینده ساز

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش فدراسیون وزنه برداری کشورمان از شروع اردوی تیم جوانان برای حضور در رقابتهای جهانی به میزبانی عربستان اطلاع داد. بدین ترتیب 13 وزنه بردار جوان به مرحله اول اردوی آماده سازی دعوت شدند تا از روز اول دی ماه به مدت 10 روز در کمپ تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری به تمرین بپردازند.

تاکید سکاندار وزنه برداری جوانان به حمایت از نخبه های آینده ساز

اما در لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم وزنه برداری جوانان ایران، نام یکی از قهرمانان اسبق این رشته هم دیده می شد که قرار است سرمربیگری این تیم را در رقابتهای دنیای بر عهده داشته باشد. بر این اساس سعید علی حسینی با نظر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری به عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی گردید تا با حضور در رأس امور اردوی مذکور بر فرایند تمرینات آماده سازی ملی پوشان نظارت داشته باشد.

به همین دلیل سعید علی حسینی به عنوان سرمربی تیم وزنه برداری جوانان به خبرنگاران گفت: خوشحالم که با اعتماد فدراسیون وزنه برداری به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شدم و باید از اول دیماه بر اردوی این تیم داشته باشم. بدیهی است با تمام توان کوشش خواهیم کرد تا برنامه های مدون این تیم اجرایی گردد و در نهایت تیمی توانمند و مدعی را ساخته و پرداخته مسابقات دنیای کنیم.

ملی پوش اسبق دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران ادامه داد: به عنوان کسی که پیش از این به عنوان سرمربی در تیم های پایه فعالیت داشتم، معتقدم باید از استعدادهای برتر و ناب وزنه برداری ایران به بهترین شکل استفاده کرد. در این خصوص برنامه ها و تمرینات تیم نوجوانان را با دقت در نظر دارم تا در آینده بتوانم از این نفرات مستعد در تیم جوانان نیز استفاده کنم، چراکه معتقدم توجه و حمایت از نخبگان و آینده سازان این رشته باید به بهترین شکل صورت گیرد.

سعید علی حسینی (نفر سمت چپ) در کنار بهداد سلیمی

وی در مورد کادر فنی تیم وزنه برداری جوانان نیز گفت: به عنوان سرمربی ممکن است دستیارانی را در کادر فنی انتخاب کنم تا با یاری آنها تیمی خوب و آماده را مهیای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا کنیم.

سعید علی حسینی به پتانسیل بالای وزنه برداران ایران در سنگین وزن اشاره نمود و اضافه نمود: وزنه برداری ایران همیشه در چند سال اخیر، مدعیان توانمند و خوبی در سنگین وزن داشته و افتخارات فراوانی در المپیک و دنیا بدست آورده است. به عنوان مثال در رده جوانان شاهد درخشش پدیده ای همچون علیرضا یوسفی بودیم که توانست مدال طلای المپیک جوانان را هم در سال 2018 کسب کند. طبیعتاً او و بعضی دیگر از بچه های مستعد می توانند سرمایه ای ارزشمند برای آینده وزنه برداری ایران محسوب شوند. البته در دیگر دسته ها نیز وزنه برداران خوبی حضور دارند که در صورت حمایت و توجه کافی می توانند در آینده به قهرمانان بزرگی تبدیل شوند.

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان در انتها گفت: یکی از راه های رسیدن به موفقیت، برنامه ریزی دقیق و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با جوانان است. بر این اساس ما هم تاکید فراوانی بر این موضوع داریم و امیدواریم با شناخت کافی نقاط ضعف و قوت وزنه برداران، این مسائل را در قالب یک برنامه بلندمدت به مرحله اجرا در آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1156

به "تاکید سکاندار وزنه برداری جوانان به حمایت از نخبه های آینده ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید سکاندار وزنه برداری جوانان به حمایت از نخبه های آینده ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید