تا به امروز حدود 96 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید ثبت نام کردند ، فردا، آخرین فرصت ثبت نام

به گزارش مجله جهانگیر، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان دوره های کاردانی نظام جدید تا فردا، 21 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره ها اقدام نمایند.

تا به امروز حدود 96 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید ثبت نام کردند ، فردا، آخرین فرصت ثبت نام

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران بیان نمود: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1399 که از 11 خرداد 99 شروع شده است تا ساعت 24 فردا، چهارشنبه 21 خردادماه ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه تا صبح امروز سه شنبه 20 خردادماه 95 هزار و 767 نفر در این دوره ها ثبت نام نموده اند، ادامه داد: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گردد و داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند می توانند در آزمون مذکور ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است؛ ظرفیت رشته های بدون آزمون 100 هزار و 956 نفر در 2726 رشته محل و ظرفیت رشته های با آزمون 151 هزار و 529 نفر در 3743 رشته محل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 812

به "تا به امروز حدود 96 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید ثبت نام کردند ، فردا، آخرین فرصت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز حدود 96 هزار نفر در دوره های کاردانی نظام جدید ثبت نام کردند ، فردا، آخرین فرصت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید