تاریخی: باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خطاب به اعضای اتحادیه گفت که ما پرچمدار این نظامیم باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم که لازمه آن ولایتمداری است.

تاریخی: باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست اعضای هیات مرکزی انجمن اسلامی مدارس مهریز که در سالن فرمانداری این شهر برگزار گردید اضافه نمود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که پرچمدار این نظامیم باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم که لازمه آن ولایتمداری است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: در سنگر مدرسه، بار مدرسه به روی دوش شماست، دوران افول ابر قدرت ها نزدیک شده و بحمدلله صدای شکستن هیمنه پوشالی دشمنان به گوش می رسد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امیدواریم این انقلابی که گذشتگان برای ما به یادگار گذاشتند، همچنان بیش از پیش تداوم داشته باشد و این هنر ماست تا با قدرت هر چه تمام تر، کوشش کنیم پرچم انقلاب اسلامی ایران همچنان برافراشته بماند.

تاریخی گفت: بعد از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود توطئه های فرهنگی، نظامی و مالی و تشدید تحریم ها و تهدیدها، نه تنها هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نیامده که روز به روز در منطقه و دنیا افتخارات بیشتری را در عرصه های مختلف کسب نموده است.

وی یادآور شد: اگر ملت ایران بر اصول و اهداف الهی و انقلابی خود پافشاری و ایستادگی کند و در برابر زیاده خواهی های استکبار دنیای دچار تزلزل نگردد به قله های سعادت می رسد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مورد حوادث اخیر آمریکا گفت: این اتفاقات چهره واقعی آنها را با وجود کوشش گسترده امپراطوری خبری که به دنبال ممانعت از انعکاس آن جریانات بودند، اشکار کرد تا بار دیگر ذلت، فضاحت و زبونی آنها تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1252

به "تاریخی: باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخی: باید بتوانیم وارثان شایسته ای برای عظمت انقلاب و ایران اسلامی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید