بهترین هتل های نزدیک آبشار نیاگارا

به گزارش مجله جهانگیر، منطقه آبشار نیاگارا گزینه های بسیار خوب بسیاری برای اقامت متناسب با هر سلیقه­ ای است. در اینجا بهترین هتل های نزدیک آبشار نیاگارا را از مدرن­ترین تا کلاسیک­ ترین برای شما آورده ­ایم. یا مجله خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های نزدیک آبشار نیاگارا

هتل های نزدیک آبشار نیاگارا

هتل شاهزاده ولز

هتل لوکس شاهزاده ولز برای یک تعطیلات رمانتیک یا موقعیت­ های خاص بسیار مناسب است. اتاق­ های شیک که در سبک سنتی طراحی شده ­اند تا بالاترین سطح آرامش را به شما بدهند. این هتل در کنار این موضوع که برنده جایزه سیکرت گاردن اسپا است، دارای سه رستوران، رستوران رسمی اسکابیچ، سالن چرچیل که به لطف کتابخانه دارای فضای دنجی است، و اتاق نشیمن که چای سنتی بعد از ظهر را از ساعت 12ظهر تا 6 عصر سرو می­کند. با خدماتی که گویی به خانواده سلطنتی ارائه می­شود. خرید بلیط هواپیما تهران تورنتو

هتل تاور

یکی از هتل های نزدیک آبشار نیاگارا را می توان هتل تاور نام برد. که برای یک منظره بی­ نظیر از آبشار هتل تاور یک انتخاب عالی است. این هتل برجسته و نمادین در افق آبشار نیاگارا ، یک بوتیک هتل در طبقه 30 برج است و دارای چشم ­انداز زیبایی از آبشار و منطقه ها اطراف آن است. رستوران ­های این هتل نیز غذاهای غیر رسمی مدیترانه ­ای را در یک محیط باطراوت و شاد به شما عرضه می­کنند.

مسافرخانه و آبگرم استرلینگ

با توجه به موقعیت آن در مرکز، مسافرخانه استرلینگ اتاق­ های وسیع با تخت­ های بزرگ و حمام اختصاصی را ارائه می­دهد. همچنین سوئیت­ های دو خواب ه­ای که به سبک اتاق ­های زیرشیروانی منهتن ساخته شده ­اند را به شما پیشنهاد می­دهد. این هتل برای یک اقامت آرام و بدون استرس ایده ­آل است زیرا هر روز صبحانه را در رختخواب برای شما سرو می­کند. یک آبگرم و یک رستوران که روی محصولات محلی و فصلی تمرکز دارد نیز در محوطه این مسافرخانه وجود دارد. خرید بلیط هواپیمای تهران ونکوور

بوتیک هتل اولد استون

مسافرخانه اولد استون در سال 1904 ساخته شد و زندگی خود را به عنوان یکی از آسیاب­ های آرد در منطقه آبشار نیاگارا آغاز کرد و تنها 12 سال بعد در یک آتش­ سوزی نابود شد. خوشبختانه در سال 1977 مالکان تازه ساختمان را به یک هتل زیبا تبدیل کردند که دارای ویژگی­ های طراحی مدرن است درحالی که مجذوب کنندهیت­ های قدیمی خود را حفظ کرده است. در بین مهمانان مشهور این هتل می­توان از نخست وزیر ترودو و پرنسس دایانا نام برد که بیانگر محیط لوکس و کیفیت بالای خدمات آن به مشتریان است.

تختخواب و صبحانه گیراسول

نام این هتل از یک واژه ایتالیایی به معنی گل آفتابگردان گرفته شده است. هتل صبحانه و تختواب به سبک توسکاندر منطقه روستایی قرار گرفته است. هر اتاق به صورت جداگانه با طیف وسیعی از آثار هنری محلی و مبلمان آنتیک طراحی شده است. صبحانه تازه و خانگی، روزانه از طریق سرآشپز فرانکو، یک پاسیو زیبا و سنگی به آرامش فضای این هتل می­ افزاید. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

هتل شو کلاب و آبگرم

هتل شو کلاب یکی از هتل های نزدیک آبشار نیاگارا می باشد این هتل در شهر مجذوب کننده نیاگارا روی دریاچه درست روبروی تئاتر شو واقع شده است و یک مرکز عالی برای کشف جاذبه های فرهنگی است. اتاق ­ها با دقت زیادی به جزییات و ویژگی ­های شیک طراحی ­شده ­اند از آن جمله آثار هنری منحصر به فرد عکاسان محلی است که در هر اتق نصب شده است. رستوران زیز گریل در منطقه نیز کاملا شناخته شده است. غذاهای گران و غیر معمول در این رستوران در یک محیط شیک سرو می­شود. یک ایوان زیبا نیز برای ماه­ های تابستان وجود دارد. این هتل برنده جایزه­ های متعددی شدده است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

خانه ییلاقی اورهارت

یکی دیگر از هتل های نزدیک آبشار نیاگارا خانه ییلاقی اورهارت می توان نام برد. همانطور که نام هتل بیان می­کند، این هتل یک خانه­ خانه مجذوب کننده قدیمی است که تتازه بنا شده است، که برای بازسازی عالی آن برنده جایزه پیتر جی استوک شده است. فقط با سه اتاق این هتل احساس فو­ق ­العاده صمیمی را به شما خواهد داد. هر اتاق دارای یک جکوزی، یک شومینه و امکانات مدرن مانند تلویزیون، در کنار دسترسی به سالن مهمان و یک اتاق نهارخوری شیک است جایی که هر روز صبح یک صبحانه خوشمزه سرو می­شود. جاذبه های توریستی که ارزش تحمل شلوغی را دارند

هتل اوبان

این هتل در سال 1824 برای لذت بردن از دریاچه کنار دریاچه ­ی زیبای آنتاریو ساخته شد. هتل همچنین دارای یک باغ خصوصی و استخر شنا و چشمه آبگرم در فضای باز است و به شما احساس گوشه گیری و آرامش می­دهد. هر اتاق به صورت جداگانه در سطح بالایی تزیین شده است و شامل سیستم­ های تاچ شخصی مانند سیستم صوتی و لباس ­های کتان لوکس است.

هتل هاربر هوس

هتل خواهر شو کلاب، هاربر هوس نیز برنده جایزه­ های متعددی مانند جایزه انتخاب مسافران به عنوان رمانتیک­ ترین هتل کانادای تریپ ادوایزر در سال 2015 شده است. اتاق­ های مجلل این هتل که با ظاهری کلاسیک تزیین شده ­اند و با امکاناتی چون صبحانه خانگی در غذاخوری هتل تکمیل می­شوند.

هتل ریور بند

در بدو ورود هتل ریور بند شما را به شدت تحت تاثیر قرار می­دهد و این به دلیل زمینه جورجین عمارت است که با 17 هکتار از زمین­ های بی نظیر از جمله یک تاکستان خصوصی احاطه شده است. همه ­ی 21 اتاق به منظور رعایت استانداردهای مدرن بازسازی شده ­اند اما هنوز محیط تاریخی خود را با توجه به لوستر­های زیبا و مبلمان آنتیک حفظ کرده است. غذا معمولا در اتاق غذاخوری صمیمی هتل سرو می­شود، اگرچه این امکان وجود دارد که مهمانان مایل به رزرو یک میز مخصوص در فضای سبز، برای یک شام رمانتیک با منظره ­ی تاکستان باشند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1661

به "بهترین هتل های نزدیک آبشار نیاگارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های نزدیک آبشار نیاگارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید