بدون نصب ویندوز 11 ، در داخل مرورگر خود ظاهر و رابط کاربری اش را آزمایش کنید! یک صفحه جالب

به گزارش مجله جهانگیر، اگر می خواهید ببینید بدون ثبت نام در Windows Insider یا پاک کردن ویندوز 10 و نصب نسخه بتای ویندوز 11، سیستم عامل تازه مایکروسافت را آزمایش کنید؛ می توانید نسخه پیش نمایشی از آن را در مرورگر خود ببینید.

بدون نصب ویندوز 11 ، در داخل مرورگر خود ظاهر و رابط کاربری اش را آزمایش کنید! یک صفحه جالب

در حال حاضر، این ویندوز 11 دارای دسکتاپ، مرورگر اج، منوی استارت، مایکروسافت استور و Notepad است اما به زودی دیگر بخش های ویندوز 11 به آن افزوده خواهند شد. فعلا این یک طرح اولیه است و نه یک سیستم عامل واقعی ولی کاملا دقیق طراحی شده است.

این نسخه نمایشی ویندوز 11 از ماه گذشته در حال توسعه است و با React و JavaScript به همراه CSS تحت وب ساخته شده است. این پروژه دارای یک صفحه گیت هاب هم هست که جزئیات پروژه و مراحل پیشرفت آن را نشان می دهد و می توانید از این طریق، توسعه و تست آن را دنبال کنید.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه است و به جز برخی ویژگی های اساسی در منوی استارت و دسکتاپ؛ در سایر بخش های سرعت و کارایی پایینی دارد. در حال حاضر، می توانید با مرورگر وب مایکروسافت اج وبگردی کنید و حتی با حساب کاربری مایکروسافت خود وارد شوید.

اجرایی سرگرم کننده از ویندوز 11

در مرورگر اج می توانید همانند یک سیستم عامل واقعی دسکتاپ، فایل هایی را از روی وب دانلود کنید و اصلا شبیه سازی نیست. بخش Windows Store هنوز یک صفحه ابتدایی است و با کلیک روی آیکون هایی مانند GitHub و Discord، صفحه دعوت نامه ای به این پروژه ها باز می شود. هنوز برخی بخش های اساسی ویندوز 11 مانند فایل اکسپلورر، صفحه قفل و پوسته ها در حال توسعه و پیاده سازی هستند.

به گفته سازنده این پروژه که نام کاربری Blue Edge دارد؛ توسعه آن فقط چند روز طول کشیده است. آن ها چند روز را صرف جمع آوری نمادهای گرافیکی ویندوز 11 مانند آیکون های برنامه ها و بخش های مختلف، نمادهای رابط کاربری گرافیکی و دیگر نمادهای گرافیکی کردند و سپس یک هفته برای ساخت نمایشی ویندوز 11 وقت گذاشتند.

آن ها از فیلم زبان هندی کاربر یوتیوبری به نام Code With Harry الهام گرفتند که در آن ساخت ویندوز 11 با زبان های برنامه نویسی HTML و CSS و JavaScript نشان می دهد.

زمانی که مایکروسافت ویندوز 11 را معرفی کرد؛ به خاصر پیش نیازهای سخت افزاری غیرمعمولی مانند TPM و اخیرا CPU، مورد انتقاد قرار گرفت. ایده هایی مانند اجرای نمایشی ویندوز 11 در مرورگر وب می تواند راهی برای آزمایش و کسب تجربه کاربری با سیستم عامل نو ویندوز باشد تا اینکه در زمان خودش به نسخه واقعی دسترسی پیدا کنند.

مایکروسافت گفته است به کاربران 10 روز فرصت می دهد ویندوز 11 را تست کنند و اگر راضی نبودند یا نتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند؛ دوباره به ویندوز 10 برگردند.

مایکروسافت اواخر امسال، ویندوز 11 را به صورت عمومی عرضه خواهد کرد و به روزرسانی اتوماتیک به آن از ویندوز 10 در سال 2022 آغاز می شود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1528

به "بدون نصب ویندوز 11 ، در داخل مرورگر خود ظاهر و رابط کاربری اش را آزمایش کنید! یک صفحه جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون نصب ویندوز 11 ، در داخل مرورگر خود ظاهر و رابط کاربری اش را آزمایش کنید! یک صفحه جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید