بخش خلجستان از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان این که یکی از مهم ترین محورهای توسعه استان قم گردشگری است، اضافه کرد: بخش خلجستان ظرفیت ویژه ای برای سرمایه گذاری در این بخش دارد.

بخش خلجستان از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در چهاردهمین جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری که در منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت با حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار گردید ادامه داد: با ایجاد مناطق نمونه گردشگری امکان و بستر لازم برای برپایی جشنواره های ویژه روستاییان نیز فراهم می گردد.

او با اشاره بر لزوم تامین زیرساخت ها توسط بخش دولتی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال توضیح داد: برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از مصارف اضافه باید مسائل مربوط به انتقال برق و گاز به صورت همزمان عملیاتی گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان نمود: در منطقه گردشگری دشت بهشت، بخش های ویژه ای برای معرفی و فروش صنایع دستی پیش بینی شده است.

یزدانی با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش گردشگری قم توضیح داد: در منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت گلاب گیری، پرورش ماهی، گیاهان دارویی و کشت های گلخانه ای از جمله ظرفیت هایی است که در صورت حمایت می تواند به رونق و توسعه گردشگری و بخش اشتغال زایی یاری کند.

منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت یکی از پروژه های منحصر بفرد استان محسوب می گردد که در بخش نایه خلجستان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینی به مساحت 118 هکتار در دست ساخت است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 12

به "بخش خلجستان از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خلجستان از ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید