با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی پیروز فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان ظهر چهارشنبه به طور رسمی از سمتش کناره گیری کرد که این استعفا مورد موافقت باشگاه نهاده شد.

با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه با استعفای حمیدرضا کلاسنگیانی موافقت شده است، گفت: باشگاه از آقای کلاسنگیانی درخواست نموده بود تا 20 مرداد نسبت به اعلام اسامی کادر فنی و بازیکنان اقدام لازم را انجام دهد که این اتفاق رخ نداد.

آرش فولادیان اضافه نمود: چند روز بعد هم ضرب الاجل 24 ساعته ای به سرمربی داده شد که متاسفانه وی کمترین توجهی به این نامه نداشت و طی هفته گذشته نیز عمدتا تمرینات تیم بدون حضور وی برگزار گردید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص لیگ برتر بسکتبال در فصل پیش رو و حضور تیم های متعدد انتظار می رفت آقای کلاسنگیانی به عنوان سرمربی تیم کوشش لازم را برای سرعت در روند آماده سازی تیم به کار گیرند که این اتفاق نیفتاد.

فولادیان توضیح داد: به رغم توافق بر سر حقوق و دستمزد سرمربی، با توجه به این موضوع که ایشان کارمند شهرداری هم هستند اما آقای کلاسنگیانی مبلغ و شرایط درخواستی جدیدی را توسط سرپرست تیم عنوان کرد و همه اقدامات را منوط به مبلغ قرارداد خود نمود که از این شرایط واقعا ناخرسندیم.

وی اضافه نمود: هیئت مدیره در جلسه دوشنبه 28 مرداد نیز با سعه صدر از سرپرست تیم خواست به سرمربی تیم اعلام کند که نظر هیئت مدیره کماکان مبلغ حقوق و دستمزد توافق شده قبلی است و همچنین از سرپرست خواسته شد گزارش آخرین اقدامات سرمربی را به هیئت مدیره اعلام کند.

وی یادآور شد: به رغم تمام همراهی های صورت گرفته، آقای کلاسنگیانی در استعفای امروز خود با فرافکنی و اظهارات نادرست، مواردی در مورد اعمال فشار مدیران در معرفی کادر فنی و بازیکنان مطرح نموده اند که این موضوع قویا تکذیب می گردد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه آقای کلاسنگیانی بهتر از هر کسی می داند که اختیار انتخاب سرپرست و مدیر فنی با باشگاه است، اظهار کرد: هیچ فشاری برای انتخاب کادر فنی و بازیکنان از سوی مدیران و هیئت مدیره شهرداری وجود نداشته و اتفاقا سرمربی اختیار تام در این خصوص داشته است.

فولادیان اضافه نمود: به هر حال در پی اقدام امروز آقای کلاسنگیانی، هیئت مدیره با توجه به اظهارات نادرست ایشان و همچنین تعلل در معرفی کادر فنی و بازیکنان، ساعاتی پیش به اتفاق آرا با استعفای وی موافقت کرد.

وی با تاکید بر اینکه طی روزهای آینده نسبت به رایزنی و معرفی سرمربی جدید اقدام خواهد شد و اختیار مذاکره و جذب بازیکنان به باشگاه محول شده است، اعلام کرد: شهرداری گرگان نخستین تیمی بود که کار را آغاز کرد اما متاسفانه فرصت سوزی شد.

فولادیان توضیح داد: به هر حال همچنان عزم جدی مجموعه شهرداری، تدارک تیمی شایسته برای دفاع از اعتبار بسکتبال گرگان و شادی دل طرفداران عاشق و متعصب تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

وی ابراز امیدواری کرد: سال جاری هم با همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان، تمام عوامل تیم و همراهی طرفداران بسکتبال، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 34

به "با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید