باید دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای در یونسکو-ایران گفت: با بنیان گذاری روابط عمومی دانش بنیان، ساختار سازی ارتباطات دانش محور، خود ارزیابی دانشی و شناختی می توانیم دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم.

باید دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم

حمید شکری خانقاه در اولین سمینار رویکرد ها و استاندارد های جهانی روابط عمومی نوین در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دشمن در پی انتشار یاس و ناامیدی در جامعه و کشورمان است، مدیران روابط عمومی با ایجاد امید و نشاط در جامعه باید این نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی اضافه نمود: جهانی ارتباطات بر پایه اصول رمزگذاری و رمزگشایی نهاده شده است، مدیران روابط عمومی باید قادر باشند خوب رمز گذاری و رمز گشایی نمایند، بعلاوه با شناسایی کوچکترین علائم ونشانه های ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه، نقشه دشمنان را خنثی نمایند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مدیران روابط عمومی باید مراقب دام های این حوزه باشند، تکنولوژی مدرن و محتوای بی کیفیت از دام های امروزی در این حوزه است.

شکری بیان نمود: محتوای تکراری، محتوا های بی ربط و اغلب طولانی، محتوای بدون استراتژی ارتباطی از محتوا های بی کیفیت است که باید مدیران از استفاده محتوا های مذکور باشند.

مدیر دپارتمان روابط عمومی موسسه آموزش عالی فناوران حکیم کشور گفت: روابط عمومی اثربخش، روابط عمومی است که مشارکت آفرینی، عدالت مداری، فکر آفرینی، شفافیت آفرینی، صداقت آفرینی، رضایت آفرینی و ارزش آفرینی را از اهداف مهم خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه از ارکان اصلی روابط عمومی جوابگو، پاسخ یابی، پاسخ دادن و جوابگو ماندن است، توضیح داد: در حوزه ارتباطات با افزایش شایستگی های فردی، مهارت های حرفه ای، دانش و تخصص ارتباطی باید دنبال تغییر باور ها باشیم.

شکری با تاکید بر اینکه باید دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم، یادآور شد: با بنیان گذاری روابط عمومی دانش بنیان، ساختار سازی ارتباطات دانش محور، خود ارزیابی دانشی و شناختی، خودسازی می توانیم دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم، جهان بر اساس کیفی سازی روند ها به موفقیت رسیده اند و مدیران روابط عمومی باید مدل های کیفی را در سازمان ها پیاده سازی نمایند.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1927

به "باید دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید دانش جهانی را به روابط عمومی ایرانی منتقل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید