بازسازی ساختمان: بازی های گیرز آو وار احتمالا در قالب یک بسته بزرگ بازسازی خواهند شد

به گزارش مجله جهانگیر، شایعات اخیر حاکی بر این هستند که یک مجموعه ریمستر از عناوین گیرز آو وار (Gears of War) در دست ساخت است. چیزی مشابه با مجموعه مستر چیف (Master Chief Collection) که برای هیلو شاهد بودیم. این خبر اخیراً به وسیله بعضی منابع تأیید شده است. حال اینکه در چه زمانی این مجموعه عرضه خواهد شد معین نیست با اینحال طبق چیزی که گفته شده در بدترین حالت سال جاری معرفی خواهد شد.

بازسازی ساختمان: بازی های گیرز آو وار احتمالا در قالب یک بسته بزرگ بازسازی خواهند شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مایکروسافت در سال گذشته بسیار خوب عمل نموده است. عناوین انحصاری کنسول ها مثل فورتزا هورایزن 5 (Forza Horizon 5) و هیلو اینفینیت (Halo Infinite) هر دو بسیار خوب بوده و مورد استقبال هواداران و منتقدار قرار گرفتند. نکته اینجاست که هر دو مورد برای کامپیوتر هم عرضه شدند که با توجه به اینکه ویندوز محصول مایکروسافت است، حالت انحصاری حفظ شده است.

با اینحال مایکروسافت به این عناوین اتکا ننموده و میخواهد یکی دیگر از مجموعه های دوست داشتنی خود را بازگرداند. بعضی از منابع اعلام کردند که سال جاری ما شاهد یک عنوان از مجموعه گیرز آو وار خواهیم بود. حال می خواهد یک داستان جانبی، دنباله و حتی ریمستر باشد. نکته جالب اینجاست که در فهرست لو رفته از انویدیا هم گیرز آو وار 6 حضور داشت. این فهرست هرچند 100% دقیق نیست ولی بسیاری از موارد آن ساخته شده است.

بازی مجموعه مسترچیف شامل عناوین 1 تا 4 هیلو به همراه موارد و داستان های جانبی بود. این بازی از لحاظ بصری به شدت عناوین اصلی را بهتر نموده بود. این مورد مخصوصاً برای هیلو 1 و 2 بسیار مشهود بود. به همین علت استقبال خوبی هم از آن شد. تنها مشکل این بازی بخش آنلاین بود که اصلاً قوی نبوده و سرورها در ایجاد یک بازی مشکل زیادی داشتند.

حال امیدواریم گیرز آو وار تازه این مسائل را نداشته و بتواند هم در بخش آنلاین و هم در بخش داستانی خوب عمل کند. به علت اینکه با توجه به عرضه دیر هنگام شماره 6، بسیار از هواداران می توانند خاطرات خود را زنده نمایند. از طرفی اگر کسی تا به حال این مجموعه را تجربه ننموده است، می تواند داستان کلی بازی را از این ریمستر بفهمد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1825

به "بازسازی ساختمان: بازی های گیرز آو وار احتمالا در قالب یک بسته بزرگ بازسازی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازی های گیرز آو وار احتمالا در قالب یک بسته بزرگ بازسازی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید