رونمایی از هوشمندترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گلکسی بوک

به گزارش مجله جهانگیر، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از لپ تاپ های سری تازه گلکسی بوک4 خود رونمایی کرد. این سری تازه شامل Galaxy Book4 Ultra، Galaxy Book4 Pro و Book4 Pro 360 Galaxy می گردد.

رونمایی از هوشمندترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گلکسی بوک

سری گلکسی بوک4 از پردازنده ای هوشمندتر، نمایشگری تعاملی تر و سیستم امنیتی قدرتمند بهره برده و ارائه دهنده نسل تازه ای از کامپیوترهای شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI PC) هستند که تجربه کاربری و بهره وری کاربران را با طراحی قابل حمل و اتصال نامحدود خود دگرگون می نماید.

این پیشرفت ها نه تنها قابلیت های دستگاه را بهبود می بخشد؛ بلکه، کل زیست بوم گلکسی و مجموعه لپ تاپ های سامسونگ را نیز ارتقا می دهد. بدین ترتیب، منظره سامسونگ برای نوآوری بیشتر در حوزه هوش مصنوعی برای حال و آینده سرعت می گیرد.

تی ام رو، مدیرعامل بخش تجربه موبایل سامسونگ درباره این نوآوری نو گفت: سامسونگ متعهد به توانمندسازی افراد برای تجربه امکانات نوی است که زندگی روزمره آنها را بهبود می بخشد. این پارادایم نو را می توان به وسیله زیست بوم پیشرفته گلکسی و همکاری های گسترده ما با دیگر رهبران صنعت دریافت کرد. سری گلکسی بوک4 نقش کلیدی در ارائه برترین نوع اتصال به زیست بوم ما ایفا می نماید و نحوه تعامل افراد با کامپیوتر، تلفن، تبلت و سایر دستگاه های خود را برای تجربه های عمیقا هوشمند و متصل توسعه می دهد.

بهره وری هوشمند ارتقایافته با عملکرد ایمن

سری گلکسی بوک4 مجهز به پردازنده های هوشمند Intel® Core™ Ultra با عملکردی قدرتمند است که بهره وری را به حداکثر می رساند. گلکسی بوک4 اولترا از پردازنده نو Intel® Core™ Ultra 9 بهره می برد که پردازش مرکزی (CPU) سریع تر، پردازش گرافیکی (GPU) کارآمدتر و پردازش عصبی (NPU) نو را در یک مجموعه جمع نموده است.

این پردازنده نو، دارای اولین برنامه شتاب دهنده کامپیوترهای مبتنی بر هوش مصنوعی اینتل، با بیش از 100 فروشنده مستقل نرم افزار (ISV) است تا قابلیت های نوین و هیجان انگیز هوش مصنوعی را برای افزایش بهره وری در گلکسی بوک4 ارتقا دهد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4070 با قدرت فوق العاده خود، تجربه کاربر را به سطح بالاتری می رساند. این پردازنده گرافیکی، خلاقیت شما را به یاری ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که به وسیله فناوری NVIDIA Studio پشتیبانی می گردد، افزایش می دهد. برای مثال، شما می توانید با استفاده از RTX بهینه سازی شده با Stable Diffusion، تصاویر خیره نماینده ای را تنها با نوشتن یک متن ساده در چند ثانیه ایجاد کنید. کاربران گلکسی بوک4 اولترا بعلاوه قادرند به طور کامل هیجان بازی های دارای فناوری DLSS (Deep Learning Super Sampling) انویدیا را تجربه نمایند. DLSS تصاویری با کیفیت بالاتر را برای بیش از 500 بازی و برنامه محبوب سازگار با فناوری رهگیری پرتو (Ray tracing) ایجاد می نماید.

بهره وری هوشمند لپ تاپ های نو سامسونگ، به طور کامل به وسیله عملکرد سخت افزاری پیشرفته پشتیبانی می گردد، بنابراین دستگاه می تواند با حداکثر پتانسیل خود کار کند. گلکسی بوک4 اولترا از یک سیستم نو خنک نماینده بهینه بهره می برد که گرما و صدای فن را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. این مزیت با توجه به عریض تر شدن محفظه بخار تا مقدار 11 درصد و همین طور ایجاد یک فن دوگانه با طراحی فاصله پره های نامنظم، بدست آمده است. به لطف افزایش راندمان پاور، می توانید در هر بار شارژ کردن کامل دستگاه، مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید. در گلکسی بوک4 اولترا با استفاده از آداپتور 140 واتی که 1.4 برابر بزرگ تر از نسل قبلی خود است، 55 درصد باتری را تنها در 30 دقیقه شارژ می کنید.

به علت هوشمندتر شدن و اتصال جمعی دستگاه ها در یک زیست بوم متصل، حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها به طور فزاینده ای ضروری می گردد. به همین علت سامسونگ پلتفرم امنیتی Samsung Knox را پایه ریزی نموده است. این حفاظ امن، برای اولین بار اقدامات امنیتی در سطح پردازنده را برای سری Galaxy Book افزایش داده است. هر سه مدل این سری دارای یک تراشه امنیتی مجزای نو Knox هستند که داده های حیاتی سیستم را به طور جداگانه ایمن نموده و به کوشش های امنیتی چندلایه موجود با اینتل و مایکروسافت می افزاید.

امکانات صوتی و تصویری شگفت انگیز

نمایشگر ارتقایافته Dynamic AMOLED 2X با کنتراست واضح و رنگ های زنده در سری گلکسی بوک4، تجربه بصری چشم نوازی را در فضاهای داخلی و عمومی به ارمغان می آورد. بعلاوه می توانید در هر مکانی به راحتی دید باکیفیتی از صفحه داشته باشید و حین حرکت کارآمد بمانید. قابلیت Vision Booster از یک الگوریتم هوشمند فضای باز استفاده می نماید تا به طور اتوماتیک دید و بازفراوری رنگ را در شرایط روشن افزایش دهد؛ در حالی که فناوری Anti-Reflective، بازتاب های آزاردهنده را کاهش می دهد. با اضافه شدن صفحه نمایش لمسی به هر سه مدل این سری، نمایشگر علاوه بر ارائه کیفیت تماشای بی نظیر، کاملا تعاملی بوده و یک رابط کاربری بهینه مبتنی بر لمس مشابه تجربه گوشی ها یا تبلت های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد.

در حالی که داشتن جلوه های بصری خوب بسیار مهم است، بهره مندی از صدای پیشرفته فراگیر نیز به همان مقدار برای یک تجربه کامل اهمیت دارد. بلندگوهای چهارگانه AKG با فناوری Dolby Atmos قادرند اکتاوهای بالا و بیس غنی را برای صدایی شفاف و واضح ارائه دهند. میکروفون های دوگانه دارای کیفیت استودیویی با حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه، صدای شما را حتی در محیط های پرسروصدا به وضوح منتقل می نمایند.

برای تجربه فراگیر صوتی می توانید در هنگام بازی از قابلیت LE Audio استفاده کنید. LE Audio یک استاندارد صوتی پیشرفته بلوتوثی است که هنگام اتصال لپ تاپ به هدفون هوشمند Galaxy Buds2 Pro، مقدار تاخیر صدا را به حداقل می رساند تا هیجان و لذت این لحظات را افزایش دهد.

ویژگی Auto Switch به شما امکان می دهد که Galaxy Buds خود را به طور یکپارچه به چندین دستگاه از گوشی، تبلت و ساعت هوشمند گرفته تا تلویزیون و اکنون لپ تاپ متصل کنید. بنابراین می توانید از گوش دادن به محتوای متنوع دستگاه های خود بدون احتیاج به تنظیم دستی لذت ببرید. بعلاوه یک تاچ پد بزرگ و درگاه های نو و متنوع مثل پورت HDMI 2.1 نیز برای ارتقای تجربه کاربری این سری از لپ تاپ های سامسونگ طراحی شده است.

تمامی این ویژگی ها در یک طراحی باریک و سبک جمع شده اند تا در هر زمانی، به جهانی از امکانات قدرتمند دسترسی داشته باشید.

کاربران Galaxy Book4 سامسونگ می توانند با همراهی دستگاه های سری گلکسی، از امکانات متنوع این زیست بوم درجهت بهره وری و خلاقیت بیشتر بهره ببرند. اپلیکیشن Samsung Studio یک ابزار فراوری محتوای ویدیویی نو است که در تمامی دستگاه های گلکسی قابل دسترس بوده و به یاری آن هر کسی می تواند خلاق باشد. این ابزار به شما امکان می دهد تا ویدیوهایی را که به وسیله گوشی یا تبلت گرفته اید، با جزییات بیشتری در لپ تاپ خود ویرایش کنید.

بعلاوه اپلیکیشن Photo Remaster که اکنون در Samsung Gallery برای کامپیوترهای شخصی هم موجود است، به شما امکان می دهد عکس ها را به سرعت تصحیح نموده و به طور اتوماتیک سایه ها و بازتاب های ناخواسته را با بهینه سازی مجهز به هوش مصنوعی پاک کنید تا به تصویری بی نقص برسید. به یاری قابلیت Second Screen نیز می توانید از تبلت به عنوان مانیتور دوم برای گلکسی بوک4 استفاده کنید و بهره وری خود را با حالت های مختلف Duplicate، Extension و Now Rotation افزایش دهید.

زمان عرضه

سری گلکسی بوک 4 سامسونگ به مرور در بازارهای منتخب عرضه می گردد که این فرآیند از ژانویه 2024 با کشور کره جنوبی شروع خواهد شد. مدل 16 اینچی گلکسی بوک4 اولترا در رنگ خاکستری مون استون و مدل گلکسی بوک4 پرو در ابعاد 14 اینچ و 16 اینچ با رنگ های خاکستری مون استون و نقره ای پلاتین در دسترس خواهد بود. مدل گلکسی بوک4 پرو 360 نیز در مقدار 16 اینچ و با گزینه های رنگی نقره ای پلاتین و خاکستری مون استون وارد بازار می گردد. این سری از لپ تاپ های سامسونگ با یک پرداخت نهایی مینیمال و دقیق و با استفاده از طیف وسیعی از مواد بازیافتی شامل پلاستیک، شیشه و آلومینیوم طراحی و ساخته شده است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2064

به "رونمایی از هوشمندترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گلکسی بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از هوشمندترین و قدرتمندترین لپ تاپ های گلکسی بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید