اولین قسمت ماشین بازها برای ماشین بازها آمد

به گزارش مجله جهانگیر، سایت دیوار از اولین قسمت مجموعه مستند ماشین بازها رونمایی کرد.

اولین قسمت ماشین بازها برای ماشین بازها آمد

این مجموعه که قرار است در 10 قسمت فراوری گردد، میخواهد به سراغ چهره های گمنام شیفته خودرو برود و ابعاد مختلف زندگی حرفه ای و علاقه مندی های آنها را مورد آنالیز قرار دهد.

در قسمت اول، دیوار به سراغ سلیم سرپولکی، طراح و سازنده خودروهای دو دیفرانسیل رفته که سال ها قهرمان آفرود کشور بوده و حرف های شنیدنی بسیاری را از سال ها فعالیتش در این عرصه بازگو نموده است.

به گفته تیم فراوری این مجموعه، هر قسمت از ماشین بازها میخواهد به سراغ یک بخش از صنعت خودرو برود و چهره ای تاثیرگذار را در آن زمینه معرفی کند. آفرودبازها، کلکسیونرها، طراحان خودرو، قهرمانان مسابقات اتومبیل رانی، چهره های ایرانی نامدار در صنعت خودروی دنیا و ... از جمله این بخش ها هستند که دیوار به سراغ آنها خواهد رفت.

شیفتگان خودرو در ایران با وجود فعالیت های چشمگیر و توانایی های خارق العاده عموما گمنام هستند و این مجموعه به دنبال معرفی این افراد است.

دیوار در یکی دو سال گذشته تمرکز ویژه ای روی دسته بندی خودرو داشته، تغییرات گسترده ای در سایت و اپ خود داده و در همکاری با مجموعه کارنامه سرویس کارشناسی خودروی خود را راه اندازی نموده است و فراوری محتوای چشمگیری در این زمینه داشته است. به نظر می رسد دیوار با ساخت این مجموعه میخواهد بین ماشین بازهای حرفه ای جا باز کند و بیشتر از قبل خود را به عنوان رهبر بازار خرید و فروش خودرو تثبیت کند.

اولین قسمت این مستند درباره سلیم سرپولکی را ببینید.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 586

به "اولین قسمت ماشین بازها برای ماشین بازها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین قسمت ماشین بازها برای ماشین بازها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید