استانداردسازی 97 درصد از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان

به گزارش مجله جهانگیر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از استاندارد سازی 97 درصد واحدهای اقامتی و پذیرایی این استان با همکاری شرکت هفتواد کویر اطلاع داد.

استانداردسازی 97 درصد از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی اظهار کرد: در راستای فرایند استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان کرمان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و سفره خانه های سنتی، تا به امروز 97 درصد این واحدها استانداردسازی شده است.

او از برگزاری کمیسیون درجه بندی تاسیسات گردشگری استان کرمان در آینده نزدیک اطلاع داد و اضافه نمود: با برگزاری این کمیسیون 43 درصد تاسیسات گردشگری استان کرمان مشمول گواهینامه سه ساله استانداردسازی خواهند شد.

فعالی اعلام کرد: در فرایند اجرای طرح استانداردسازی واحدهای اقامتی و پذیرایی تمامی امکانات و تجهیزات کمی و کیفی خدمات با استانداردهای جهانی روز تطبیق داده شده و به روزرسانی می گردد.

او با اشاره به اینکه استانداردسازی برای رفاه بیشتر مسافران انجام می گردد، اعلام کرد: تمامی مراکز اقامتی استان کرمان به ویژه هتل ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: این استان دارای 36 هتل و هتل آپارتمان، 30 مهمانپذیر و 14 سفره خانه است که همه آنها در فرآیند استانداردسازی قرار گرفته اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 608

به "استانداردسازی 97 درصد از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی 97 درصد از واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید