اثرات حذف قیمت از فایل های مجازی مسکن

به گزارش مجله جهانگیر، حذف قیمت پیشنهادی از آگهی خریدوفروش و اجاره ملک سبب به وجود آمدن خلا برای هر سه ضلع فعال بازار شده است. حذف قیمت های پیشنهادی سبب سردرگمی در معین و پذیرش قیمت ها توسط متقاضیان شده است. بسیاری از فروشنده ها به دلیل بی اطلاعی از عرف قیمت ها برای فروش و قیمت واحد مسکونی خود مردد هستند و به رغم آنکه بسیاری از فروشنده ها از شرایط موجود اقدام به معین قیمت نجومی و غیرواقعی نموده اند، بعضی به دلیل بی اطلاع بودن از سطح قیمت ها عرضه فایل های خود را به تاخیر انداخته اند.

اثرات حذف قیمت از فایل های مجازی مسکن

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

با شرایط پیش آمده خرید و فروش برای متقاضیان سختتر از مالکان است. هم اکنون به دلیل حذف قیمت ها، متقاضیان خرید و مستاجران با نرخ های بسیار متفاوتی برای اجاره یا خرید مواجهند؛ به همین جهت تصمیم گیری ها برای آن ها سخت شده است.

واسطه های ملکی هم در این بین دچار سردرگمی شده و نمی توانند فایل های خود را مانند گذشته که قیمت ها عرف مشخصی داشت مدیریت نمایند. در شرایط فعلی فروشنده ها یا موجران به صورت سلیقه ای اقدام به مشخص قیمت پیشنهادی می نمایند و واسطه ها و خریداران و مستاجران را دچار سردرگمی نموده اند.

این مقاله موردپسند شما قرار گرفته است؟

منبع: هومینگ
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 770

به "اثرات حذف قیمت از فایل های مجازی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثرات حذف قیمت از فایل های مجازی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید