اتخاذ تصمیمات نو برای یاری به شرکت بهره برداری مترو

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - در جلسه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با مدیران شهرداری به منظور یاری به شرکت بهره برداری مترو برای خدمات رسانی مناسب به مردم تصمیماتی تازه اتخاذ شد.

اتخاذ تصمیمات نو برای یاری به شرکت بهره برداری مترو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه ای با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، معاون مالی شهرداری، مدیر کل خزانه، اداره کل برنامه و بودجه شهرداری و مدیر عامل و معاونین شرکت بهره برداری مترو مسائل مالی این شرکت مورد بحث و آنالیز نهاده شد .

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو به ارائه گزارش در خصوص شرایط تخصیص بودجه و شرایط نقدینگی و درآمدها و هزینه های این شرکت پرداخت. در ادامه معاون مالی و مدیرکل خزانه داری شهرداری در خصوص مقدار پرداختی ها به شرکت بهره برداری گزارشی ارائه کردند.

پس از استماع این گزارش ها رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بر تخصیص صد در صدی بودجه و نقدینگی شرکت بهره برداری با توجه به اهمیت فعالیت های این شرکت در خدمت رسانی به مردم تاکید و تصمیمات لازم به منظور حل مسائل مالی موجود در جهت اورهال قطارها و خرید تجهیزات و قطعات اتخاذ شد. بعلاوه مقرر شد تا معاونت مالی شهرداری تهران از محل بودجه غیر نقد برای سرعت بخشی به خرید قطعات برای شرکت بهره برداری مترو استفاده کند.

در بخش دیگر این جلسه با حضور معاون مالی و مالی شهرداری تهران، مدیر کل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران به آنالیز انتخاب حسابرسان 1401 شهرداری تهران پرداخته شد. در همین خصوص مقرر شد تا به منظور تسریع در فرایند انجام حسابرسی تعداد حسابرسان 1401 شهرداری تهران افزایش یابد. لازم به ذکر است نتیجه نهایی این جلسه به منظور تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر تهران ارجاع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1886

به "اتخاذ تصمیمات نو برای یاری به شرکت بهره برداری مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتخاذ تصمیمات نو برای یاری به شرکت بهره برداری مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید