شروع به کار رسمی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از شروع به کار رسمی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای سال آینده اطلاع داد.

شروع به کار رسمی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا در سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی آبدار در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان از آمادگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به همراه تمامی دستگاه های ذیربط برای استقبال هرچه بهتر و بیشتر از مسافران نوروزی اطلاع داد و گفت: در امسال و تا کنون از دو هزار و 500 مورد از تاسیسات گردشگری استان بازدید شده است.

وی ادامه داد: صدور اخطاریه کتبی به تعداد 208 مورد، صدور 320 تذکر کتبی، برگزاری بیش از 114 جشنواره مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان های استان، برگزاری جشنواره ملی سفره ایرانی با حضور استان های شمالغرب کشور در تبریز و ... از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در امسال توسط اداره کل است.

وی توضیح داد: ایجاد نظام مناسب پاسخگویی، استمرار طرح نظارت بر تاسیسات و واحدهای گردشگری،ایجاد امکانات مناسب در اتوبان پیامبر اعظم، تحلیل آمار عملنمودها، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی و ... از مهم ترین اولویت های این اداره کل در سال آینده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با انجمن اسلامی بازار تبریز و دستور مهندس پور مهدی، باید صنوف بازار تبریز در طول ایام عید نوروز باز بوده و از حضور گردشگران داخلی و خارجی برای توسعه مالی استان استفاده نمایند.

به گفته آبدار تمرکز اصلی این اداره کل برای آماده سازی استان برای تبریز 2018 است کخ شمارش معکوس برای این اتفاق عظیم فرهنگی شروع شده است.

وی اضافه نمود: کمیته های اجرایی خدمات هماهنگی سفر در قالب یازده کمیته همچون خدمات حمل و نقل، انتظامی و امنیتی، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، نظارت بر تنظیم بازار، برنامه ریزی و آمار ، فرهنگی و مذهبی؛ تبلیغات و رسانه و ... شروع به کار نموده و در روزهای آینده، احکام آن ها نیز ابلاغ می گردد.

به گفته این مقام مسئول؛ دور دوم بازدید از واحدهای گردشگری استان از ابتدای بهمن ماه امسال شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 470

به "شروع به کار رسمی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار رسمی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید