آشنایی با مرکز خرید پالادیوم تهران

به گزارش مجله جهانگیر، مرکز خرید پالادیوم یکی از مجذوب کننده ترین مراکز خرید تهران است که در منطقه زعفرانیه قرار گرفته است. پالادیوم دارای فروشگاه های مختلف، دفاتر تجاری، فودکورت و سالن های ورزشی است. مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدسی اردبیلی جنب میدان الف قرار گرفته است.

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم تهران
در 10 سال اخیر ساخت مراکز خرید مجلل و بزرگ در تهران رشد فراوانی پیدا نموده است. تقریباً در هر منطقه از تهران می توانید یک مرکز خرید کامل با امکانات مناسب را پیدا کنید که خرید کردن شما را آسان تر می نماید. در این بین ما قصد داریم یکی از مجذوب نماینده ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید پالادیوم جزو اولین مراکز خرید بزرگ و مدرن شمال تهران است که با مشتری مداری مدرن و نوین خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود رائه می دهد.

ویژگی های اصلی مرکز خرید پالادیوماگر به زعفرانیه تهران بروید، همه از معروف ترین مرکز خرید این منطقه صحبت می نمایند. در اینجا شهروندان بیشتر خرید های خود را از پالادیوم انجام می دهند. مرکز خریدی بزرگ، با تنوع کالا های مختلف و امکانات کامل رفاهی که کار یک خرید سخت را آسان نموده و در نهایت به یک سرگرمی عصرگاهی تبدیل می نماید.

اگر از بیرون به ساختمان آن نگاه کنید، یک معماری مجذوب نماینده و چندوجهی را می بینید. خیالتان راحت، داخل مجموعه هم با همین دقت ساخته شده است. اصولاً یکی از جاذبه های پالادیوم معماری مدرن و منحصر به فرد داخل آن است که حس خوبی را به مشتریان منتقل می نماید.

اگر عصر هنگام می خواهید از این مکان تماشا کنید، کارتان کمی سخت می گردد، ترافیک این محدوده به علاوه ورود و خروج مردم از مرکز خرید، جلوی آن را بسیار شلوغ نموده است. پس بهتر است قبل از رسیدن به محل، ماشین خود را در خیابان ها یا کوچه های اطراف پارک کنید. البته خوشبختانه مرکز خرید دارای یک پارکینگ شش طبقه بزرگ و مجهز است که معمولاً جای کافی برای پذیرش ماشین را دارد.

از نکات جالب مرکز خرید پالادیوم این است که سفارت فرانسه قرار دیدار ویزا را برای مراجعه نمایندگان به بخش اداری این مرکز خرید منتقل کرد. به این صورت که درخواست نمایندگان ویزای فرانسه بعد از آنکه فرم های مخصوص را پر کردند، به وسیله پست الکترونیکی [email protected] یک قرار دیدار خواهند گرفت، سپس به VFS GLOBAL واقع در مرکز خرید پالادیوم مراجعه می نمایند.

امکانات ورزشیمرکز خرید پالادیوم فقط به یک مکان برای خرید محدود نمی گردد. امکانات ورزشی فوق العاده ای که در این مرکز وجود دارد شاید در سالن های ویژه ورزشی نباشد. در پالادیوم یک سالن بدن سازی بسیار بزرگ با کلیه امکانات به همراه مربیان و مشاوران تغذیه، به ورزشکاران سرویس می دهد. بعلاوه امکانات کامل برای سرگرمیات و ورزش های آبی از جمله استخر، جکوزی و سونا نیز در این مجموعه وجود دارد.

بخش دیگر امکانات متفاوت پالادیوم، قسمت تخصصی ماساژ و اسپا است که با 20 نوع ماساژ مختلف به وسیله متخصصین حرفه ای در خدمت مراجعه نمایندگان است. اگر شما عضویت این باشگاه را به دست بیاورید از پارکینگ اختصاصی، اینترنت و لب تاب جهت انجام کار های اینترنتی خود بهره مند خواهید شد.

شماره تماس باشگاه ورزشی: 02122667710

بخش تجاریاما مهم ترین بخش پالادیوم که همه مردم را به سمت خود می کشاند وجود فروشگاه های متنوعی است که جدیدترین محصولات روز جهان را به شما عرضه می نماید. البته اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم که خرید از پالادیوم کار هر کسی نیست.

در پالادیوم قسمت اجناس معمولا بسیار گران است. بیشتر محصولات برند های اصل هستند و قیمت های آن ها فوق العاده بالاست. شما وقتی وارد پالادیوم شوید می بینید که بیشتر فروشگاه ها پوستر های تخفیف 50 تا 70 درصدی را جلوی فروشگاه خود زده اند، اما با احتساب همین تخفیف بازهم قیمت ها بالا هستند.

از مانتو های میلیونی گرفته تا کفش های میلیونی! شاید خرید یک شلوار معمولی در اینجا نزدیک به 300 هزار تومان برای شما خرج بردارد. به هر حال هر مرکز تجاری مشتری های خودش را دارد و از شلوغی پالادیوم می فهمید که خیلی ها به آسانی چنین مبالغی را پرداخت می نمایند.

در پالادیوم چشم شما به دکور های فوق العاده فروشگاه ها خشک می گردد، ترکیبی از معماری مجذوب نماینده و نورپردازی که علاقه خرید را چند برابر می نماید. همه نوع فروشگاه نیز در این مرکز بزرگ تجاری وجود دارد. فروشگاه های لباس و پوشاک، فروشگاه زیورآلات، ساعت، لوازم بهداشتی، وسایل منزل و خوراکی های مختلف بخش اعظم پالادیوم را تشکیل می دهند.

برند هادر پالادیوم برند های معتبر داخلی و خارجی وجود دارند که خیال شما را از بابت خرید یک جنس خوب و با کیفیت راحت می نماید:

برند های پوشاک: مانتو هالی، پاما، پونت، رؤیا، فرد، مانگو، جینزوست، جنیفر، وُمن سکرت، سارو، تی تی، آلدو، رنو، گابور

طلا و جواهر: جواهر ملکان، گلستان، دوریس، خشایار، فیروزه، عمیق، سنجاق، زرسام، امیدوار، گوهربین

الکترونیک: سامسونگ، اپل، بوک لند، موسیقی پارس.

کالای ورزشی: نایکی، ادیداس، ریبوک

عینک، ساعت، بدلیجات: لومی یر، اومگا، رامی، روبینا، پرنسس، میلان، اسلیم اپتیک

لوازم بهداشتی آرایشی: روشه، ویانا، شبر، سفیر

بخش اداریاز طبقه پنجم تا یازدهم پالادیوم را واحد های اداری تشکیل می دهند. در این بخش دفتر اداری شرکت های مختلف خصوصی واقع شده است. از دفتر وکیل گرفته تا شرکت های پتروشیمی، سالن های آرایش، دفتر های فنی و مهندسی و مؤسسات فرهنگی را می توانید در این چند طبقه پیدا کنید.

فودکورت و کافی شاپدر پالادیوم مانند بیشتر مراکز خرید تهران بخش های خوشمزه نیز وجود دارد. فودکورت اصلی مجموعه در طبقه همکف ب و بعلاوه در طبقه سوم است. در اینجا شما می توانید با آرامش بنشینید و ضمن خوردن یک غذای خوشمزه، کمی استراحت کنید. در همین بخش فودکورت ها چند کافی شاپ خوب وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. در ضمن تنوع غذایی در این مجموعه آنقدر بالاست که هر سلیقه ای را راضی می نماید.

از رستوران هایی که غذا های ایرانی برای شما طبخ می نمایند تا جیگرسرا و فست فود های خوشمزه! از انواع پیتزا گرفته تا مرغ سوخاری و ... همه و همه خوردنی هایی که فکرش را بکنید در مجموعه فودکورت های مرکز خرید پالادیوم موجود است.

باشگاه مشتریان ویژهزمانی که از ورودی بزرگ و مجذوب نماینده پالادیوم وارد می شوید، اولین چیزی که نگاه شما را جلب می نماید یک خودرو مدل بالا مانند بی ام و یا بنز است. بله این خودرو جایزه خرید برای مشتریان باشگاه ویژه پالادیوم است. شما باید یک فرم مخصوص برای عضویت در باشگاه مشتریان را پر کنید، سپس با هر خرید شما امتیاز به حسابتان تعلق می گیرد. اگر بتوانید 150 امتیاز کسب کنید می توانید به پارکینگ رایگان و vip دسترسی پیدا کنید.

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم، با توجه به مبدأ خود می توانید جهت های مختلفی را انتخاب کنید. مثلاً می توانید از بزرگراه چمران وارد خروجی خیابان الف شوید و به سمت میدان الف حرکت کنید تا به پالادیوم برسید. یا اینکه از تجریش به سمت ولیعصر رفته و سپس وارد خیابان مقدسی اردبیلی شوید.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم

شماره تماس اطلاعات 02122010600

شماره تماس امور مشتریان02122663066

منبع: سایت ستاره

منبع: راسخون
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1669

به "آشنایی با مرکز خرید پالادیوم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید پالادیوم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید