آخرین شرایط دیاباته، میلیچ، غفوری و همچنین جدایی محمود فکری از استقلال

به گزارش مجله جهانگیر، سخنگوی باشگاه استقلال گفت:تا زمانی که خود فکری بخواهد در استقلال بماند و مشلکی نداشته باشد و البته ما هم تصمیم گیر باشیم حتما از او حمایت بی قید و شرط خواهیم کرد.

آخرین شرایط دیاباته، میلیچ، غفوری و همچنین جدایی محمود فکری از استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حجت نظری در مورد اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می دهد و اینکه بحث قرارداد های بازیکنان به خاتمه رسیده یا خیر گفت: من قبل از اینکه عضو هیات مدیره باشگاه باشم طرفدار این تیم هستم و قبول دارم که حال خودمان هم خوب نیست. طرفدار استقلال باید با خودش جمع بندی کند وقتی حال بازیکن و آن ها خوب نیست طبیعتا حال مدیریت هم خوب نیست.

وی اضافه نمود: ما میراث دار مدیریتی هستیم که تزلزل زیادی داشته و به بدهی های باشگاه در دوره های مختلف اضافه نموده است. البته با وجود همه نواقص، طرفداران صحه می گذارند که وضع ما نسبت به فصول قبل بسیار بهتر است. بازیکنان و کادر فنی همه در حال کوشش هستند تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا تائید می نماید که هیات مدیره فعلی قول داده ارقام غیر عرف فصل قبل را اصلاح و شرط گذاشته آن ها را نپذیرد گفت: این شرط درست نیست، ولی یکی از اتفاقاتی که افتاد این بود که سازمان بازرسی و دیگر نهاد های نظارتی به قرارداد هایی که هنوز نهایی نشده بود ورود کردند. در تابستان این بحث جدی تر شد و نهاد های نظارتی این بحث را مطرح کردند که ارقام تعیین نیست و باید به آن ها رسیدگی گردد. مدیرعامل وقت هم به هر دلیلی تشخیص داد اینگونه قرارداد ها منعقد گردد و بعد از آن هم نهاد های نظارتی به آن ورود کردند.

وی تاکید نمود: طبق 5 اصول مختلف حقوقی و ماده 10 قانون مدنی قرارداد ها منعقد شد و ما هم کوشش کردیم تا جایی که می توانیم ارقام آن ها را کاهش بدهیم. بخشی از این قرارداد ها کسر شد و بعضی را هم بعضی از بازیکنان نپذیرفتند. به هر حال قرارداد ها در ابتدای فصل ثبت شد، اما در این بین بازیکن تقصیری نداشته، چون طبیعی است بازیکنان ارقام خود را بالا ببرد. این باشگاه است که باید مدیریت کند که آیا می تواند بازیکن را با رقم مد نظرش جذب کند یا خیر. ما تمام کوشش را کردیم که بدون درگیر کردن ذهن بازیکن قرارداد ها را کسر کنیم. البته بگویم که مطرح شدن این برنامه ها از داخل باشگاه رقم نمی خورد و این مسائل از خارج از باشگاه اتفاق می افتد.

نظری با اشاره به اینکه طبیعتا دلخوری بین بازیکنان و باشگاه وجود داشته که این مباحث عنوان شده است گفت: ما این مطالب را مطرح نکردیم و هیچ زمان دنبال این نبودیم که قرارداد را تغیر بدهیم. هر کدام از بازیکنان هم قبول نکردند قراردادشان کسر گردد همان قرارداد اصلی در هیات فوتبال ثبت شد. در مطرح شدن این مسائل اراده اتاق فکر خارج از باشگاه کاملا تعیین است و طرفداران هم این موضوعات را می دانند. دیروز هم یکی از مدیران باشگاه اعلام کردند همه بازیکنان ما 60 درصد قرارداد خود را دریافت کردند که این موضوع اصلا به این مدیر ارتباط نداشته و من حتما با او برخورد خواهم کرد. بازیکنان ما به ترتیب 12 تا 30 درصد دریافتی داشته اند و این مطلب توسط آقای عبدیان هم عنوان شد، ولی اینکه یکی از مدیران باشگاه اعلام نموده بازیکنان 60 درصد دریافتی داشته اند اصلا کار درستی نیست و ما حتما با این مسائل برخورد خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از کارگزار باشگاه گفت: عمده مبالغی که دریافت کردیم صرف تسویه بعضی بدهی ها شد و ما نتوانستیم همه مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. البته ظرف روز های آینده بخش بیشتری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد. عزیزان کارگزار این اطمینان را به ما دادند که نگذارند مسئله ای پیش بیاید.

عضو هیات مدیره استقلال که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد در مورد مسائل اقتصادی این باشگاه که منجر به اعتراض بازیکنان پیرامون زمین تمرین و ... شده است گفت: کمپ مرحوم حجازی پیش از مسئولیت ما واگذار شده و به بخش خصوص اجازه داده شده است. البته در کوشش هستیم به وسیله بخش حقوقی باشگاه قرارداد را اقاله و از زمین خودمان استفاده کنیم. زمین مرغوبکار هم با وجود اینکه وزارت ورزش آن را به ما برگردانده هنوز در اختیار ما نیست و به پیمانکار سپرده شده است.

وی اظهار داشت: در کوتاه مدت باید با کارگزار باشگاه هماهنگ تر باشیم، ولی خیلی از امکانات را در اختیار نداریم، چون پیش از ما این امکانات به بخش خصوصی واگذار شده است. مثلا کمپ حجازی تا خاتمه سال 1400 در اختیار ما نیست. در کوشش هستیم همه توانمان را تجمیع کنیم و با یاری های بسیار خوب کارگزار و طرفداران شرایط را بهتر کنیم. خیلی از عزیزان اعلام آمادگی نموده اند که به باشگاه یاری نمایند و حتی قرار است توسط آقای نامداری در قالب کارت طرفداری این بحث را پیش ببریم.

نظری در مورد اینکه آیا ضرب العجلی توسط هیات مدیره به فکری داده شده است گفت: این حرف از اساس کذب است و هیچ صحبتی با هیچ مربی نداشتیم. خود آقای فکری هم از این موضوع آگاه است و چند وقت پیش به همراه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم نهار صرف کردیم و این مسائل را به خود او گفتیم. تا زمانی که خود فکری بخواهد در استقلال بماند و مسئله ای نداشته باشد و البته ما هم تصمیم گیر باشیم حتما از او حمایت بی قید و شرط خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه آیا دیاباته مصدوم است یا پول نگرفته گفت: تا جایی که من می دادم او مصدوم است، ولی این بازیکن هفته گذشته مبلغ قراردادش را گرفته است. فکر می کنم او هیچ طلبی از باشگاه ندارد. اگر در مورد بازی نکردن وی ملاحظه ای وجود دارد من از آن بی اطلاع هستم، اما او طلبی از استقلال ندارد.

نظری در مورد آخرین شرایط میلیچ گفت: ما این موضوع را در هیات مدیره مطرح کردیم و حتما مقدمات بازگشت او را فراهم می کنیم. الان تنها مشکل ما پرداخت مبلغ به صورت ارزی به وی هستیم. مبلغی حدود 50 هزار دلار در دوره مدیریت گذشته ضبط شده که قرار است تا هفته آینده این مبلغ به حساب باشگاه بیاید و بعد از واریز به حساب میلیچ او به ایران برگردد.

وی در مورد دلخوری های غفوری گفت: هیچ مساله ای بین آقای غفوری و کادر فنی نبوده است. در برج 8 نامه ای از طرف فدراسیون و کمیته اخلاق به باشگاه زده شده که توضیحاتی پیرامون این قرارداد ارائه گردد.2-3 هفته بعد هم آقای مددی نامه ای را به کمیته اخلاق نوشت و توضیحات را ارائه کرد. البته برای من خیلی عجیب بود که این نامه چگونه و در چه مقطعی منتشر شده است. به هر حال اینکه نامه در این مقطع و بعد از 2 ماه منتشر شده است عجیب است، چون دقیقا انتشار این قرارداد در زمانی صورت گرفت که تیم مستعد حاشیه بود. ما هنوز در مورد انتشار این قرارداد به نتیجه نرسیدیم، چون یک نسخه از آن در اختیار باشگاه، یک نسخه در اختیار فدراسیون فوتبال و یک نسخه هم در اختیار هیات فوتبال است.

عضو هیات مدیره استقلال توضیح داد: آقای سعادتمند خودش چندی پیش در یکی از جلسات هیات مدیره مدعی شده یک نسخه از قرارداد ها را به نهاد های نظارتی ارائه نموده است، ولی چون نامه در اختیار خیلی از نهاد ها است اینکه پیدا کنیم این قرارداد از کجا درز نموده کار بسیار سختی است.

نظری در مورد حضور افراد غیر مرتبط در تمرین استقلال و مسائلی که در این زمینه به وجود آمد گفت: ما به هیچ وجه این اتفاقی که اتفاق افتاده را تائید نمی کنیم و با این موضوع برخورد خواهد شد. بعد از این اتفاق طی ابلاغیه ای به تیم مقرر شد دیگر فرد متفرقه ای در تمرینات حاضر نگردد. حتی قرار شده حضور میهمانان با مدیریت باشگاه هماهنگ گردد تا مسئله ای به وجود نیاید.

وی با اشاره به مسائل تیم استقلال توضیح داد:بازیکنانی که تا امروز با کم و زیاد ساخته اند ناملایمت ها را بر همه ما ببخشند. اعضای هیات مدیره و مددی ضعف هایمان را می پذیریم. بخشی از نقدها را پذیرفته ایم و شاید در بخشی از آن ها هم عظیم نمایی شده، اما کوشش می کنیم تا بهترین اتفاقات را برای استقلال در خاتمه فصل رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1249

به "آخرین شرایط دیاباته، میلیچ، غفوری و همچنین جدایی محمود فکری از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دیاباته، میلیچ، غفوری و همچنین جدایی محمود فکری از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید