گواردیولا: بعد از تنها 3 هفته قرار نیست به سرنوشت فصل مان فکر کنم، شاید بیلسا از من باهوش تر است!

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید با وجود متوقف شدن تیمش در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس از عملکرد شاگردان خود تا این مقطع از فصل راضی است.

گواردیولا: بعد از تنها 3 هفته قرار نیست به سرنوشت فصل مان فکر کنم، شاید بیلسا از من باهوش تر است!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (شنبه) در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، در خانه تیم لیدزیونایتد به تساوی یک - یک رضایت داد که این دومین بازی بدون برد شاگردان پپ گواردیولا در این بازی بود و باعث شد آنها به رده یازدهم جدول سقوط نمایند. با این حال پپ گواردیولا نگران جا ماندن تیمش از مدعیان قهرمانی نیست.

او گفت: می دانم شرایطی که در آن هستیم چگونه است و می دانم که در این فصل به دنبال چه چیزی هستیم. به عنوان سرمربی تیم من از کاری که بازیکنانم در این فصل انجام داده اند راضی هستم. بعد از تنها سه بازی قرار نیست من به این فکر کنم که آیا سال جاری ما می توانیم قهرمان لیگ شویم یا اینکه سایر تیم ها قهرمان خواهند شد، چون دارند امتیاز جمع می نمایند. شرایط همین چیزی است که می بینید. من می دانم که از پایان فصل قبل زمان زیادی نگذشته است و در این فصل هم باید با بازیکنانی در اختیار دارم کار کنم. در هر صورت من از کارهایی که آنها تا این مقطع از فصل انجام داده اند راضی هستم. البته می دانم که باید بعضی از مسائل تیم مان را رفع کنیم. ما هنوز تا رسیدن به اوج فاصله زیادی داریم. متأسفانه تا الان 5 امتیاز از دست داده ایم.

گواردیولا در ادامه درباره بازی تیمش مقابل شاگردان مارچلو بیلسا گفت: بازی جالب بود، یک بازی خوب. از آن بازی هایی بود که هر دو تیم از دقیقه یک تا 90 در کوشش بودند تا برنده شوند. ما هم موقعیت های خوبی داشتیم به خصوص در 30 دقیقه ابتدایی.فکر می کنم که با توجه به موقعیت های مان باید نتیجه ای بهتر از این کسب می کردیم. با این حال لیدز هم موقعیت های خودش را داشت و به نظرم آنها تیمی باورنکردنی هستند. آنها فصل گذشته لیگ دسته اول را ویران کردند و تا این مقطع از لیگ برتر هم عملکرد بسیار خوبی داشته اند. با این وجود ما در 10 دقیقه پایانی می توانستیم بازی را ببریم و فکر می کنم که مسابقه خوبی بود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی و مارچلو بیلسا سرمربی تیم لیدزیونایتد - کسی که گواردیولا در گذشته او را به عنوان یکی از الگوی های مربیگری خود معرفی نموده بود - در پایان بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند و چند کلمه ای هم با یکدیگر صحبت کردند. گواردیولا در پاسخ به این سؤال که همتای آرژانتینی اش به او چه گفته است، گفت: او به من گفت نظرت درباره بازی چیست؟ و من هم به گفتم بعد از یک ثانیه از پایان بازی نمی توانم آن را بررسی کنم!. شاید بیلسا در انجام این کار از من باهوش تر است و من به اندازه او باهوش نیستم. من برای بررسی اینکه بازی مان چگونه بوده، نیاز به زمان دارم اما خب خودتان می دانید که من به او گفتم فکر می کنم که بازی خوب و متعادلی بود و به همین خاطر هم این نتیجه برای آن رقم خورد. بازی مقابل لیدز به جهت رویکردی که این تیم دارد فوق العاده بود. در واقع روبه رو شدن با همه تیم هایی که مانند لیدز بازی می نمایند و به دنبال کسب پیروزی هستند مانند کاری که در بازی شان مقابل لیورپول انجام دادند زیبا است و طرفداران هم از تماشای آن لذت می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 998

به "گواردیولا: بعد از تنها 3 هفته قرار نیست به سرنوشت فصل مان فکر کنم، شاید بیلسا از من باهوش تر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بعد از تنها 3 هفته قرار نیست به سرنوشت فصل مان فکر کنم، شاید بیلسا از من باهوش تر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید