کاهش 2 درصدی تلفات رانندگی تهران در دو ماهه نخست امسال

به گزارش مجله جهانگیر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از کاهش 2 درصدی تلفات رانندگی تهران در دو ماهه نخست امسال اطلاع داد.

کاهش 2 درصدی تلفات رانندگی تهران در دو ماهه نخست امسال

عبدالرضا چراغعلی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح مصوبات شورای ترافیک استان تهران گفت: سومین جلسه شورای ترافیک استان تهران در سال 1400 به ریاست استاندار تهران برگزار گردید که در آن مباحث مختلفی در قالب گزارش به وسیله دستگاه های مختلف ارائه شد؛ در این جلسه آمار فوتی ها و حوادث به وسیله نیروی انتظامی و پزشکی قانونی ارائه شد.

وی اضافه کرد: نزدیک به 45 نفر، روزانه تلفات حوادث ترافیکی بوده که رقم قابل توجهی است. اگرچه در سال گذشته پوشش خوبی برای کاهش تلفات صورت گرفته و دستاوردهای چشمگیری هم حاصل شده، به شکلی که در دو ماهه اول امسال هم 2.7 درصد کاهش تلفات داشتیم. امیدواریم با تدابیری که انجام خواهد شد و توجه به نقاط پرحادثه و ایمن سازی آنها شرایط بهتری فراهم گردد.

وی ادامه داد: مقرر شد 30 نقطه ای که راهور به شهرداری تهران اعلام نموده، تمهیدات لازم برای توجه بیشتر به آنها انجام گردد که شاهد کاهش حوادث باشیم. از سوی دیگر در خصوص مباحث روشنایی، مقرر شد همکاران در وزارت نیرو همه کوشش شان را انجام دهند که حداقل خاموشی در معابر عمومی داشته باشیم.

وی تاکید نمود: در خصوص تلفات حوادث بزرگراه آزادگان هم بحث و آنالیز انجام شد که امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده و یاری شهرداری تهران نسبت به تامین روشنایی این بزرگراه اقدام گردد تا حوادث کمتری در این محدوده ببینیم.

معاون استاندار تهران در پاسخ به سوالی درباره قطع برق و ایجاد مشکل در تقاطع های شهری هم، گفت: مقرر شد خاموشی های مربوط به تقاطع ها با حداقل ممکن باشد و تا حدامکان کوشش گردد به وسیله توانیر که خاموشی نداشته باشیم که این مهم با رعایت شهروندان در مصرف برق محقق خواهد شد؛ بی تردید رابطه مستقیمی میان خاموشی ها و افزایش تعداد تصادفات و تعداد تلفات وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1469

به "کاهش 2 درصدی تلفات رانندگی تهران در دو ماهه نخست امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 2 درصدی تلفات رانندگی تهران در دو ماهه نخست امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید