چراغ سبز وزارت ورزش برای تعطیلی لیگ درپی اوضاع نابسامان سرخابی ها

به گزارش مجله جهانگیر، از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد شرایط بغرنج مالی سرخابی ها به علاوه بی سر و سامانی مدیریتی، دعواهای داخلی، مشخص نبودن پازل هیات مدیره و ... باعث شده وزارتی ها موافق تعطیلی لیگ باشند.

چراغ سبز وزارت ورزش برای تعطیلی لیگ درپی اوضاع نابسامان سرخابی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسئولان وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور و به ویژه به عنوان صاحب اصلی دو تیم استقلال و پرسپولیس شاید در ظاهر نسبت به برگزاری ادامه لیگ نوزدهم بی تفاوت باشند یا حتی خود را موافق جلوه دهند اما طبق شنیده ها ترجیح می دهند این فصل ادامه پیدا نکند.

از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد شرایط بغرنج مالی سرخابی ها به علاوه بی سر و سامانی مدیریتی، دعواهای داخلی، مشخص نبودن پازل هیات مدیره و ... باعث شده وزارتی ها موافق تعطیلی لیگ باشند چراکه در این صورت هزینه تیمداری برای سرخابی ها برای فصل جاری کاهش پیدا کرده و فرصت کافی به منظور حل برخی مسائل نیز ایجاد می شود. در این بین تسویه حساب با شاکیان داخلی و خارجی فصول گذشته دو تیم نیز در فرصتی مناسب تر در دستور کار مدیران دو تیم قرار می گیرد تا خطر جرایم احتمالی نیز از سر آنها رفع شود. ضمن اینکه در این صورت کمتر شاهد قهر و استعفا هم خواهیم بود!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 696

به "چراغ سبز وزارت ورزش برای تعطیلی لیگ درپی اوضاع نابسامان سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز وزارت ورزش برای تعطیلی لیگ درپی اوضاع نابسامان سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید