پیروزی لاتزیو، تورینو و سامپدوریا

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: با برد خارج از خانه لاتزیو و پیروزی سامپدوریا در جنوا، سی وپنجمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیگیری شد.

پیروزی لاتزیو، تورینو و سامپدوریا

به گزارش خبرنگاران، هفته سی وپنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امروز (یکشنبه) چهار دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم لاتزیو در خانه لیورنو با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. استفانو مائوری در دقیقه 15 و آنتونیو کاندروا در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی گل های آبی پوشان شهر رم را به ثمر رساندند تا این تیم 52 امتیازی شده و به رده هفتم جدول صعود کند.

امروز همچنین تیم فوتبال سامپدوریا که سینیشا میهایلوویچ راهنمایی آن را بر عهده دارد در خانه برابر کیه وو ورونا با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و با 44 امتیاز در رده دوازدهم نهاده شد. در این دیدار که سامپدوریا آن را از دقیقه 65 با یک بازیکن کمتر دنبال می کرد، سیریل ترائو در دقیقه 66 گل نخست را برای کیه وو به ثمر رساند اما گل های دقایق 81 و 90 ستادین مارتینز و روبرتو سوریانو پیروزی را از آن آبی پوشان شهر جنوا کرد.

در سایر بازی های امروز این نتایج رقم خورد:

کالیاری یک - پارما صفر

تورینو 2 - اودینزه صفر

در آخرین بازی امشب آتالانتا میزبان جنواست. در جدول رده بندی سری A تیم های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 90، 85 و 69 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 206

به "پیروزی لاتزیو، تورینو و سامپدوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی لاتزیو، تورینو و سامپدوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید