به جوان ها توهین نکنید

به گزارش مجله جهانگیر، تیم ملی فوتبال ایتالیا بامداد جمعه با قبول شکست خانگی ناامیدکننده یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی در مرحله نیمه نهایی پلی آف اروپایی از صعود به جام جهانی 2022 قطر بازماند و برای دومین دوره متوالی از حضور در بزرگترین رویداد فوتبال ملی جهان بازماند که همین باعث شده تا هواداران ایتالیایی که تیم شان در یورو 2020 قهرمان شده بود، خشمگین شوند و در پاره ای از موارد اهانت هایی به بازیکنان آتزوری در شبکه های اجتماعی کنند.

به جوان ها توهین نکنید

مارکو وراتی که در بازی تشریفاتی سه شنبه شب با ترکیه حضور نخواهد داشت و با اجازه روبرتو مانچینی به همراه جورجینیو، چیرو ایموبیله، لورنزو اینسینیه، دومنیکو براردی و جانلوکا مانچینی به اردوی تیم باشگاهی خود بازگشتند، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: وقتی برنده می شوید، تشکر از همه آسان است. می خواهم این کار را امروز بعد از حذف مان انجام دهم که شگفت انگیزترین و هیجان انگیزترین رقابت را برای ما بازیکنان و مهمتر از همه برای همه هواداران ایتالیایی در سراسر جهان از بین خواهد برد.

در ادامه پیام وی آمده است: می خواهم از همه، کارکنان، بازیکنان و همه کسانی که با شور و اشتیاق در کنار ملی پوشان کار می کنند، تشکر کنم. متأسفانه در زندگی و در فوتبال، همیشه اوضاع آن طور که شما انتظارات، اهداف و رؤیاهای تان را برنامه ریزی کرده اید، پیش نمی رود. ناامیدی بسیار زیاد است، اما ما قبلاً نشان دادیم که با کار، اشتیاق و قلب، هر چیزی ممکن است. بنابراین در زندگی یا در فوتبال، درست مانند یک پیروزی بزرگ در تابستان گذشته یا یک شکست بزرگ، باید به مبارزه ادامه دهیم. فوتبال اشتیاق ماست و من مطمئن هستم که ما تمام تلاش خود را برای به دست آوردن لحظات رضایت بخش تر در کنار هم به کار خواهیم بست.

وراتی در انتها پیامش نوشت: نکته آخر اینکه فکر نمی کنم بهترین راه برای مقابله با این موضوع توهین به همه باشد چون هر یک از ما سعی کردیم تمام تلاش مان را بکنیم (متأسفانه کافی نبود). مهمتر از همه لطفاً بازیکنان جوان تر را به حال خود رها کنید. اگر واقعاً می خواهید به ما بازیکنان بزرگتر تیم توهین کنید، زیرا گاهی اوقات فراموش می کنید که ما افرادی مثل شما مردم عادی هستیم و ما نیز در کوچکترین چیزها بزرگترین احساسات را داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1808

به "به جوان ها توهین نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جوان ها توهین نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید