همایش آسیب های اجتماعی اسفند ماه در دانشگاه پیغام نور اهر برگزار می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس دانشگاه پیغام نور آذربایجان شرقی گفت: همایش آسیب های اجتماعی، چالش ها و راه چاره ها در اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه پیغام نور واحد اهر برگزار خواهد شد.

همایش آسیب های اجتماعی اسفند ماه در دانشگاه پیغام نور اهر برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همایش آسیب های اجتماعی، چالش ها و راهکار ها، در اسفندماه سالجاری به میزبانی دانشگاه پیغام نور واحد اهر برگزار خواهد شد.

معصومی، رئیس دانشگاه پیغام نور استان با اعلام این خبر، گفت: در جوامع مدرن مسائل و مسائل جامعه توسط محققین و پژوهشگران دانشگاهی مرتفع می گردد و ما باید بتوانیم با استفاده از پتانسیل اساتید دانشگاهی در راستای آنالیز مسائل جامعه در قالب طرح های پژوهشی و ارائه راهکار های عملی برای آن ها گام برداریم تا شاهد رشد و تعالی بیش از پیش ایران عزیز اسلامی باشیم.

رئیس دانشگاه پیغام نور استان اضافه کرد: از همه دانشجویان، کارکنان و اساتید صاحب نظر در حوزه آسیب های اجتماعی دعوت می کنیم با ارائه مقاله و بیان نکته نظرات خود در پربار بودن این همایش سهیم باشند.

گفتنی است، همایش آسیب های اجتماعی، چالش ها و راهکار ها چهاردهم اسفند ماه سالجاری در دانشگاه پیغام نور واحد اهر برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش به نشانی https://conference.pnu.ac.ir/AzSharghi-AharSPCS یا پورتال دانشگاه پیغام نور اهر به آدرس https://ahar.eaz.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 507

به "همایش آسیب های اجتماعی اسفند ماه در دانشگاه پیغام نور اهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش آسیب های اجتماعی اسفند ماه در دانشگاه پیغام نور اهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید