هدفم تداوم موفقیت هاست، استعدادیابی باید ادامه داشته باشد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، حسین رضازاده سرپرست انجمن پارا وزنه برداری کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اعلام نمود: در سال های گذشته از طریق اردوهای مشترک یا حضور در مسابقات مختلف بین المللی از نزدیک، تمرینات و فعالیت ملی پوشان پارا وزنه برداری را دیده بودم و با توجه به اینکه به گونه ای با آنها هم رشته هستم، سرپرستی انجمن را پذیرفتم تا توفیق خدمت به جامعه ورزش جانبازان و معلولین را داشته باشم.

هدفم تداوم موفقیت هاست، استعدادیابی باید ادامه داشته باشد

پارا وزنه برداری از رشته های عنوان دار ورزش ایران است

وی ادامه داد: پارا وزنه برداری از رشته های عنوان دار و صاحب مدال ورزش ایران در میادین دنیای، بین المللی و آسیایی است. ما هم تلاش می کنیم با کمک مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و پیشکسوتان این رشته برنامه ریزی دقیقی را در راستای تداوم موفقیت تیم ملی و انجمن داشته باشیم.

برای رشد بخش بانوان برنامه ریزی خواهیم کرد

رضازاده افزود: خوشبختانه سال گذشته با زحمات مسئولان فدراسیون و انجمن، بخش بانوان راه اندازی و مسابقات قهرمانی کشور آن برگزار گشت و به طور حتم هم برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا پارا وزنه برداری بانوان رشد و گسترش داشته باشد.

سیامند رحمان قهرمان بزرگ پارا وزنه برداری بود

سرپرست انجمن درباره مرحوم سیامند رحمان بیان نمود: او قهرمان بزرگ پارا وزنه برداری بود که رکوردهای افسانه ای را در مسابقات دنیای و پارالمپیک ثبت کرد و زمانی که خبر از دست دادن رحمان را شنیدم بسیار ناراحت و متاسف شدم چرا که مطمئنم می توانست در پارالمپیک توکیو نیز رکورد تاریخی را ثبت کند.

فضا را برای رشد استعدادهای این رشته مهیا می کنیم

وی شرح داد: تمام تلاشم این خواهد بود تا فضا را برای رشد استعدادهای پارا وزنه برداری مهیا کنیم تا در آینده سیامند رحمان های زیادی در تیم ملی داشته باشیم که رکورد دنیا را به نام کشورمان ایران ثبت می کنند.

سرپرست انجمن پارا وزنه برداری در پایان گفت: از محمود خسروی وفا ریاست کمیته ملی پارالمپیک و سید محمد شروین اسبقیان ریاست فدراسیون تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم در آینده باز هم شاهد موفقیت های انجمن و تیم ملی باشیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 775

به "هدفم تداوم موفقیت هاست، استعدادیابی باید ادامه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم تداوم موفقیت هاست، استعدادیابی باید ادامه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید