هتل پرا آریا استانبول؛اقامت در یکی از معروف ترین مناطق استانبول

به گزارش مجله جهانگیر، هتل پرا آریا استانبول، یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه بی اوغلو، یکی از معروف ترین مناطق استانبول است و با فراهم کردن امکانات رفاهی مرغوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دل نشین برای مهمانان دارد.

هتل پرا آریا استانبول؛اقامت در یکی از معروف ترین مناطق استانبول

موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است و مهمانان به راحتی می توانند در عرض چندین دقیقه خود را به جاهای دیدنی استانبول، کاخ های استانبول، پارک های استانبول، کلیساهای استانبول، مراکز خرید استانبول و ... برسانند. نزدیک بودن به جاذبه های اصلی استانبول از امتیازات مثبت هتل به حساب می آید.

امکانات در نظر گرفته شده در آن و رفتار محترمانه کارکنان نیز، از عمده دلایل انتخاب هتل از طرف مهمانان است. کارکنان هتل پرا آریا استانبول (Pera Arya Hotel Istanbul) بسیار زحمتکش، کاردان و مجرب هستند و برای فراهم کردن اقامت به یادماندنی برای مهمانان با جان و دل کوشش می نمایند.

امکانات کلی هتل پرا آریا استانبول

در هتل پرا آریا استانبول، امکانات متنوع و متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند. پارکینگ هتل مشمول هزینه روزانه است. در لابی هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، اتاق سیگار، آسانسور و سرویس بهداشتی وجود دارند.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال ها و احتیاجهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط و گشت شهری، تهیه بلیط وسایل نقلیه عمومی، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک شویی، بخار شویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین و ... به پذیرش مراجعه نمایند.

پرسنل پذیرش باحوصله و خونگرم هستند و مهمانان را به خوبی هدایت می نمایند. همچنین، کارکنان هتل با تسلط بر زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی بسیار خوب عمل می نمایند و به راحتی می توانند با آن ها به گفت وگو بپردازند. ضروری است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل

این هتل دارای اتاق های متعدد با امکانات متنوع است و مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، احتیاج و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. اتاق های هتل دارای دکوراسیون و چیدمان شیک، زیبا و مدرن هستند و فضای دل باز و دل نشینی دارند و نظافت و تمیزی اتاق ها بی نظیر است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می شود.

اتاق ها عایق صدا بوده و کف آن ها با موکت های اعلا و باکیفیت فرشینه شده است. استعمال دخانیات داخل اتاق ها مطلقاً ممنوع بوده و مهمانان بایستی به اتاق مخصوص در لابی مراجعه نمایند. واحدهای هتل شامل اتاق های سینگل، دبل یا توئین و تریپل هستند و هرکدام امکانات رفاهی مناسب و خوبی دارند.

امکانات اتاق های هتل

داخل اتاق های هتل تمام آنچه برای تجربه اقامت آسان و به یادماندنی احتیاج هستند، مهیا شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تخت خواب استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، تلفن، دراور، کمد لباس، میز تحریر، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و حمام هستند. اقامت در این اتاق ها بسیار رضایت بخش و قابل اطمینان است.

رستوران هتل

رستوران هتل تنها در وعده صبحانه فعالیت می نماید و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم محلی و ترکی برای مهمانان تدارک می بیند. صبحانه همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل پرا آریا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج گالاتا: 700 متر

فاصله تا میدان تقسیم: 1.3 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 2.6 کیلومتر

فاصله تا اسکله امینونو: 2.6 کیلومتر

فاصله تا مسجد اورتاکوی: 5.6 کیلومتر

فاصله تا تنگه بسفر: 6.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1414

به "هتل پرا آریا استانبول؛اقامت در یکی از معروف ترین مناطق استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پرا آریا استانبول؛اقامت در یکی از معروف ترین مناطق استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید