مکعب روبیک را هوشمندانه حل کنیم

به گزارش مجله جهانگیر، اولین مکعب روبیک هوشمند در دنیا eX-Mars به طور اتوماتیک خود را حل نموده و مبتدیان را نیز آموزش می دهد.

مکعب روبیک را هوشمندانه حل کنیم

این سیستم هوشمند مناسب افراد آماتور و حتی پیشرفته طراحی شده است تا آموزش حل این پازل هیجان انگیز و سرگرم نماینده را برای آنها آسان کند. کاربران به کمک این فناوری برای همواره از حل بسیار سخت و زمانگیر این معما خلاص شده و در مدت زمانی کوتاه راه فائق آمدن بر این پازل جذاب را پیدا می نمایند.

این مکعب به کمک شش چرخ دنده در شش جهت مختلف حرکت نموده و به کمک هوش مصنوعی خود را حل می نماید. کاربران همزمان می توانند اپلیکیشن این سیستم را در تلفن همراه یا تبلت خود نصب نموده و شیوه آموزش آن را پیگیری نمایند. این فناوری در هنگام حل کردن رنگ های متفاوتی را در جهات مختلف به نمایش درآورده و به شیوه ای آسان راه حلی ساده برای حل این معمای همیشگی ارائه می دهد. این روبات دستورالعمل های حل معما را به صورت مرحله به مرحله به مبتدیان آموزش داده و آنها را در افزایش کیفیت توانایی های یادگیری کمک می نماید.

این سیستم با بهره گیری از یک زمان سنج دقیق شروع و سرانجام حل معما را بررسی نموده و اطلاعات و داده های ثبت شده را به تلفن همراه یا تبلت کاربران ارسال می نماید. کاربران با رصد زمان های حل معما در هر دوره ای می توانند نظارتی دقیق بر افزایش توانایی های خود در حل این پازل داشته و از میزان پیشرفت خود باخبر باشند. والدین می توانند این روبات متحرک را برای فرزندان خود خریده و ضمن افزایش توانایی های یادگیری، آنها را برای حضور در مسابقات حل مکعب روبیک آماده نمایند. این سیستم علاوه بر آموزش حل پازل، موسیقی نیز پخش نموده و سیگنال های حرکات مکعب را با به نمایش گذاشتن رنگ های مختلف جذاب تر می نماید. باتری این روبات جالب توجه در هر بار شارژ شدن سه ساعت تا 30 روز (بستگی به میزان مصرف) عمر مفید می نماید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 240

به "مکعب روبیک را هوشمندانه حل کنیم" امتیاز دهید

10 کاربر به "مکعب روبیک را هوشمندانه حل کنیم" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکعب روبیک را هوشمندانه حل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید