مهربان: حیف بود فرصت حضور در جام ستارگان را از دست می دادیم، یزدانی خودش بهترین تصمیم را می گیرد

به گزارش مجله جهانگیر، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: روس ها کشتی گیران مان را به اسم به جام ستارگان دعوت کردند و حیف بود این فرصت را از دست می دادیم.

مهربان: حیف بود فرصت حضور در جام ستارگان را از دست می دادیم، یزدانی خودش بهترین تصمیم را می گیرد

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضور دو تیم منتخب کشتی آزاد ایران در جام های ستارگان و آلانز روسیه گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که بین فدراسیون های کشتی ایران و روسیه در پی سفر علیرضا دبیر به روسیه، به امضا رسید قرار شد دو تیم در مسابقات هم شرکت نمایند. براین اساس آنها حسن و رضا یزدانی و کمیل قاسمی را به اسم برای شرکت در جام ستارگان دعوت کردند. شرایط قاسمی به گونه ای نیست که تمرین کند و حسن و رضا یزدانی هم شرایط شرکت در این رقابت ها را نداشتند. گفتیم حیف است این فرصت را از دست بدهیم و دو نفر دیگر را برای حضور در این مسابقات معرفی کردیم که مورد موافقت روس ها نهاده شد.

وی ادامه داد: برای رقابت های آلانز نیز در واقع انتخاب کشتی گیران براساس رقابت های قهرمانی کشور، امیدها و لیگ انجام شد و امیدواریم با توجه به پیش بینی مان، سطح رقابت ها بالا باشد.

مربی تیم ملی آزاد در خصوص شرایط رضا یزدانی و اینکه در چه مسابقه ای شرکت خواهد نمود، گفت: او تمریناتش را انجام می دهد. تلفنی با هم در ارتباط هستیم و خودش همین را گفت. اطلاعاتم از شرایطش بیشتر از این نیست. اینکه چه تصمیمی برای آینده اش بگیرد، هنوز تعیین نیست. او با آن سابقه درخشانی که دارد و یکی از باتجربه های کشتی ما است و قطعا خودش بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

مهربان در خصوص شرایط سنگین وزن کشتی ایران در راه المپیک گفت: درحال حاضر امیرحسین زارع، پرویز هادی، یدالله محبی و امین طاهری را داریم. رقابت فشرده ای بین آنها خواهد بود و کشتی گیر برتر از بین آنها انتخاب می گردد. ما هنوز سهمیه سنگین وزن را برای المپیک نگرفته ایم و اول باید سهمیه بگیریم و بعد به فکر کسب بهترین نتیجه در المپیک باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 323

به "مهربان: حیف بود فرصت حضور در جام ستارگان را از دست می دادیم، یزدانی خودش بهترین تصمیم را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: حیف بود فرصت حضور در جام ستارگان را از دست می دادیم، یزدانی خودش بهترین تصمیم را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید