مسائل بی انتها گل محمدی برای تکرار قهرمانی؛ از پنجره بسته تا ناکامی در جذب بازیکن با کیفیت

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس با یک چالش دیگر روبرو شده است.

مسائل بی انتها گل محمدی برای تکرار قهرمانی؛ از پنجره بسته تا ناکامی در جذب بازیکن با کیفیت

به گزارش خبرنگاران، پنجره جابجاییی پرسپولیس دوباره بسته شده است. پنجره جابجاییی تیم پرسپولیس بازهم در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به خاتمه مهلت جابجایی بسته شد. این بار میثاق معمارزاده و 4 بازیکن قدیمی دیگر پرسپولیس که علیه این باشگاه از کمیته معین شرایط حکم گرفته اند، همچون علیرضا بیرانوند دیگر گلر سرخ ها پیروز شدند پنجره باشگاه را تا موعد پرداخت مطالبات شان ببندند.

تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد مطلوبی در پنجره زمستانی جابجایی نداشته و آنطور که یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم می گوید هیچ کدام از بازیکنان مدنظر او جذب نشدند. یحیی در این خصوص گفته بود که لیستی 12 نفره را در اختیار باشگاه قرار داده که حتی جذب دو بازیکن از این لیست (مدافع راست و مهاجم) می توانست شرایط رضایت بخشی را برای او ایجاد کند.

روز گذشته پرسپولیس در یک قدمی جذب رامین رضاییان بود اما برخلاف انتظار و پیش بینی مسئولان مستقر در ساختمان این باشگاه، تحولات به سمتی دیگر پیش رفت تا در آخرین خبر، این بازیکن همچنان در دوحه بماند. این در حالی است که چند روز پیش سرمربی قرمزها مهدی شیری را در لیست مازاد قرار داد تا به این ترتیب احتیاج به جذب بازیکن در پست او بیش از پیش احساس گردد.

نکته مهم اینکه روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق با یک مهاجم برزیلی را تائید کردند اما در فاصله حدود 24 ساعت تا خاتمه جابجایی، خبری از حضور او در ایران نیست تا به این ترتیب احمد گوهری تنها خرید سرخپوشان در پنجره زمستانی لقب بگیرد. تیمهای حاضر در لیگ برتر برای حضور در این رقابت ها امکان ثبت قرارداد 20 بازیکن بزرگسال، 4 بازیکن بالای بیست و پنج سال و 8 بازیکن لیست امید را دارند. پرسپولیس در ابتدای فصل 19 بازیکن بزرگسال در لیست خود داشت که رضا دهقانی خیلی زود راهی تراکتور شد و سپس بوژیدار رادوشوویچ جمع قرمزها را ترک کرد تا لیست این تیم سه جای خالی داشته باشد.

حالا احمد گوهری 26 ساله در اردوی پرسپولیس حضور دارد تا سرخپوشان با دو جای خالی آخرین روز جابجایی را سپری نمایند. نکته مهم اینکه با خروج احتمالی مهدی شیری که در لیست مازاد پرسپولیس حضور دارد، یک جای خالی دیگر در لیست سرخپوشان خواهد بود. نکته مهم اینکه مصدومیت رباط صلیبی عیسی آل کثیر باعث شده تا یحیی امکان خروج او را هم از لیست داشته باشد که البته باتوجه به شرایط این باشگاه در زمینه خرید بازیکن، شاید این سهمیه هم چندان به درد آنها نخورد.

مهدی عبدی، علی شجاعی و مهدی مهدیخانی بازیکنانی هستند که در لیست زیر 25 سال پرسپولیس قرار دارند که در این بین شجاعی و مهدیخانی فصل آینده به لیست بزرگسالان منتقل خواهند شد اما عبدی همچنان فرصت این را دارد تا بدون اشغال یک سهمیه، در ترکیب قرمزها بدرخشد. وحدت حنانوف، منوچهر صفروف، محمد شریفی، علی جودکی و محمد عمری از جمله بازیکنان حاضر در لیست امید یا زیر 23 سال تیم پرسپولیس محسوب می شوند.

در لیست بازیکنان خارجی هم که 3 غیر آسیایی و یک آسیایی می توانند حضور داشته باشند، تنها وحدت حنانوف و منوچهر صفروف حضور دارند و پرسپولیس می تواند دو خارجی دیگر جذب کند. پرسپولیس در نقاط مختلف زمین با ضعف های جدی روبرو بود و حتی کادرفنی قرمزها نیز به لزوم تقویت تیم اشاره نموده بودند تا معین گردد لیست کنونی سرخپوشان شاید با تیم ایده آل یحیی گل محمدی فاصله داشته و برای قهرمانی ششم با مسائل زیادی دست به گریبان باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1844

به "مسائل بی انتها گل محمدی برای تکرار قهرمانی؛ از پنجره بسته تا ناکامی در جذب بازیکن با کیفیت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسائل بی انتها گل محمدی برای تکرار قهرمانی؛ از پنجره بسته تا ناکامی در جذب بازیکن با کیفیت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بی انتها گل محمدی برای تکرار قهرمانی؛ از پنجره بسته تا ناکامی در جذب بازیکن با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید