لیگ برتر را مثل اروپایی ها ادامه دهیم، بازیها بدون تماشاگر

به گزارش مجله جهانگیر، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد ادامه تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: ادامه بلاتکلیفی درباره برگزاری بازی های به جامانده لیگ برتر می تواند برای تقویم آسیایی باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم ملی فوتبال ایران نگران کننده است.

لیگ برتر را مثل اروپایی ها ادامه دهیم، بازیها بدون تماشاگر

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: هیچکس حاضر نیست بدون در نظر دریافت سلامتی افرادی که در جریان برگزاری بازی ها حضور دارند اصرار به ادامه لیگ کند. فوتبال برای شادابی است و اگر یک بیماری واگیردار که جهانی شده است بخواهد روحیه ورزش را خدشه دار کند بهتر است قید ان را تا مدتی زد.

وی درباره اصرار بیشتر باشگاه ها به جز پرسپولیس مبنی بر لغو مسابقات فصل جاری تاکید نمود: اولویت با سلامتی است اما متاسفانه هر کس با توجه به صندلی تیمش در جدول راجع به این موضوع مهم اظهار نظر می نماید. قطعاً بهترین راه این است که لیگ را ادامه دهیم تا هیچکس ضرر نکند. در غیر اینصورت باید تکلیف باشگاه هایی که برای قهرمانی در لیگ برتر وهمچنین صعود از لیگ یک به این جمع می کشند معین گردد.

پیشکسوت پرسپولیس در انتها اظهار داشت: لیگ های معتبر اروپایی با رعایت تمام امور بهداشتی در حال آغاز دوباره هستند. باید از سیستم هماهنگی آنها برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران نیزالگوبرداری نموده و بازی ها را از سر گرفت. البته بعضی کشورها هم تصمیم به لغو گرفته اند اما فکر می کنم شرایط فوتبال ایران بیشتر شبیه به کشورهایی باشد که می خواهند مسابقات خود را از سر بگیرند. بهتر است چند هفته ابتدایی را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم و سپس به فکر بازگرداندن طرفداران به ورزشگاه ها باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 774

به "لیگ برتر را مثل اروپایی ها ادامه دهیم، بازیها بدون تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر را مثل اروپایی ها ادامه دهیم، بازیها بدون تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید