قطبی از فولاد شکایت نکرده است، 15 نفر با هدف خاص شعار دادند

به گزارش مجله جهانگیر، سعید آذری در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تساوی تیم فولاد خوزستان برابر سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: برنامه ای که برای باشگاه فولاد در تمام زمینه ها در نظر داریم، احتیاج به صبر و حوصله دارد. طرفداران نباید فکر نمایند تیمی که پنج سال است قهرمان نشده، باید به سپاهان پنج گل بزند. باید با اعتماد به کادر فنی و صبر و تحمل کارها را پیش برد.

قطبی از فولاد شکایت نکرده است، 15 نفر با هدف خاص شعار دادند

وی اضافه نمود: خوشبختانه رئیس کارخانه فولاد و اعضای هیات مدیره همگی عاشق فوتبال هستند. موفقیت در فوتبال یک شبه به دست نمی آید. استراتژی ما در فولاد محافظه کارانه و بر مبنای صبر و حوصله است. نمی توانیم از الان استراتژی رقابتی داشته باشیم. استراتژی رقابتی به درد سازمان هایی می خورد که تمام کارها را انجام داده اند و حالا می خواهند وارد رقابت شوند. ما به تدریج این روش محافظه کارانه را به رقابتی تبدیل می کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اهداف کوتاه و بلندمدتش در این باشگاه تاکید نمود: توجه به تیم های پایه، شناخت استعدادها، متحد کردن طرفداران و توجه به منابع و راه های درآمدزایی از اهداف ماست. هدف کلی رسیدن به یک موقعیت خوب در سه سال آینده است. در اهداف جزئی هم حضور تیم در بالاترین سطح ممکن در لیگ و جام حذفی پیش بینی شده است.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا سیاست کاری اش نسبت به دوران کار در باشگاه ذوب آهن تغییر می نماید؟ اظهار کرد: وظایف مدیریتی که شامل برنامه ریزی، کنترل شرایط و مواردی از این دست می باشد، معین است ولی نحوه مدیریت به اقتضای زمان، مکان، شرایط جغرافیایی و امکانات تغییر می نماید.

وی در ادامه با اشاره به شعار تعدادی از تماشاگران فولاد علیه این تیم در بازی با سپاهان، گفت: ما به جواد نکونام و همکارانش اعتماد کاملی داریم. باید از جواد که سرمایه این کشور است، مراقبت کنیم. 10 تا 15 نفر با اهداف خاصی شعار دادند و معین است که دنبال تماشای فوتبال نیستند. آنها به دنبال این هستند که برای خودشان موقعیتی را ایجاد نمایند. بنده با این مبانی آشنا هستم و از تریبون شما می گویم که باید صبر و حوصله داشته باشند. فوتبال محصول کشاورزی نیست که بکارید و زود برداشت کنید.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه نمود: باید به نکونام فرصت داد. ما مقابل تیمی (سپاهان) بازی کردیم که مدعی قهرمانی است و بازی داخل و خارج از خانه برایش فرقی ندارد. هرچند که پنج، شش بازیکن مصدوم داشتیم و حتی یکبار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم. برایم جالب بود که برای اولین بار در این فصل از مسابقات لیگ این همه تماشاگر به استادیوم آمده بود و دست تک تک طرفداران را می بوسم. ضمن اینکه جلسه خوبی با سرگروه مشوقان فولاد داشتم که آدم های فوق العاده ای هستند و خودشان اقدام به حذف کسانی می نمایند که دنبال منافع شخصی هستند.

آذری در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا افشین قطبی از باشگاه فولاد به خاطر مطالباتش به فیفا شکایت نموده است؟ گفت: خیر ایشان شکایتی ننموده است. این مربی مطالباتی دارد و بنده با مدیر برنامه هایش صحبت نموده ام. قرار است جلسه دیگری با هم داشته باشیم تا به توافق برسیم.

آیا بازیکنان خارجی فصل گذشته فولاد تسویه حساب کامل نموده اند و خیالتان بابت شکایت نکردن آنها راحت است؟ مدیرعامل باشگاه فولاد که دو هفته است کارش را در این تیم آغاز نموده، در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: خیر تسویه کامل صورت نگرفته است ولی در باشگاهی مثل فولاد که ساختار دارد و سازماندهی شده است نباید نگران بود.

آذری در انتها درباره جذب بازیکنان جدید فولاد هم گفت: بازیکن اردنی روز گذشته به تهران آمد و امروز تست پزشکی می دهد. حضور بازیکن کامرونی به خاطر مخالفت خانواده اش برای بازی در ایران منتفی شد. در حال حاضر دنبال یک شماره 10 هستیم تا خط حمله را کامل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 86

به "قطبی از فولاد شکایت نکرده است، 15 نفر با هدف خاص شعار دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی از فولاد شکایت نکرده است، 15 نفر با هدف خاص شعار دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید