سامری: می خواهیم نماینده خوبی برای بسکتبال ایران باشیم

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: برای رسیدن به آمادگی صد در صد به تمرینات و بازی های تدارکاتی یشتری نیاز داشتیم، اما می خواهیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

سامری: می خواهیم نماینده خوبی برای بسکتبال ایران باشیم

حماد سامری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا 2019 بانکوک، توضیح داد: با توجه به اینکه از نظر مالی شرایط باشگاه نسبت به فصل گذشته سخت تر بود، نتوانستیم بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنیم و اندکی وضعیت تیم سخت شد. با این حال برای این مسابقات بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ملی همکاری خوبی با ما داشتند و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای بسکتبال و مردم ایران در آسیا باشیم.

او تاکید کرد: هیچ یک از بازی های ما در این مسابقات راحت نخواهد بود چرا که همه حریفان قهرمانان کشورهای خود هستند و برای روی سکو بودن به میدان می آیند. کار سختی داریم ولی بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد شرایط فعلی تیمش گفت: قطعا به تمرینات و بازی های تدارکاتی بیشتری نیاز داشتیم، اما با توجه به شرایط و نبود زمان کافی این مهم ممکن نشد. اکنون باید با تمرکز بالا به مصاف رقبا برویم و بازیکنان باتجربه تیم ملی هم که به عنوان کمکی در کنار ما هستند، سال ها است با یکدیگر بازی کرده و هماهنگ اند. سعی می کنیم با یک شرایط خوب مقابل رقبا قرار بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی در تیم وجود دارد؟ اظهار کرد: خیر خوشبختانه همه بازیکنان ما شرایط بازی دارند.

سامری در پاسخ به این سوال که هدف گذاری تیم نفت از حضور در این رقابت ها چیست؟ اظهار کرد: ما نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هستیم و قطعا هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه و حتی قهرمانی است. قول قهرمانی نمی دهیم اما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نماینده شایسته ای باشیم.

او در مورد برنامه های تیم نفت بعد از رقابت های آسیایی نیز گفت: به هر حال بعد از این رقابت ها باید به دلیل شرایطی که گفتم تمرینات بیشتری را در زمان باقی مانده انجام دهیم تا نقطه ضعف ها و ناهماهنگی ها را برای شروع لیگ برطرف کنیم. البته ما باید قهرمانی فصل گذشته را فراموش کنیم چون شرایط تیم متفاوت شده و ما حتی به دلیل شرایط مالی که داشتیم بازیکنان فصل گذشته خود را هم نتواسنتیم حفظ کنیم.

سرمربی تیم بسکبتال نفت گفت: سه چهار تیم دیگر اما از شرایط مالی خوب خود استفاده کرده و یارگیری خوبی را هم انجام داده اند. ما متاسفانه بازیکنان خود را از دست داده و بازیکنی هم جذب نکرده ایم. باید قهرمانی فصل گذشته را فراموش کنیم، در فصل جدید حتی کار سختی برای صعود به جمع چهار تیم پایانی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 143

به "سامری: می خواهیم نماینده خوبی برای بسکتبال ایران باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: می خواهیم نماینده خوبی برای بسکتبال ایران باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید