سامان دهی بازارهای یزد برای استقبال از نوروز 99

به گزارش مجله جهانگیر، معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در آستانه عید نوروز بازار محمدعلی خان یزد سروسامان گرفت.

سامان دهی بازارهای یزد برای استقبال از نوروز 99

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، علی اصغر صمدیانی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بازار محمد علی خان یزد در آستانه عید نوروز با جمع آوری بنر، سیم و کابل های به هم ریخته سر و سامان گرفت.

او قدمت بازار محمد علی خان را اوایل دوره قاجار مطرح کرد و اضافه کرد: این مسجد در خیابان امام خمینی، چهار راه شهدا واقع شده و این اثر در تاریخ 17 اسفند سال 81 با شمارهٔ ثبت 7787 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

بازار مسگری، بازار صدری یا شاهزاده فاضل، بازار افشار، بازار خان، بازار کاشیکاری، بازار چیت سای، بازار مسجد ملا اسماعیل، بازار حاجی قنبر، بازار جعفر خان و بازار نخودبریزی از جمله بازار های تاریخی یزد است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 500

به "سامان دهی بازارهای یزد برای استقبال از نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی بازارهای یزد برای استقبال از نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید