رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: مدیران باشگاه تراکتور باید جوابگوی تخلف شان باشند

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با اشاره به تخلف باشگاه تراکتور در ماجرای عقد قرارداد با دو بازیکن گفت که مدیران باشگاه باید جوابگوی این کار باشند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: مدیران باشگاه تراکتور باید جوابگوی تخلف شان باشند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ سرنسخه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جواد ششگلانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تخلف باشگاه تراکتور در عقد همزمان دو قرارداد یورویی و ریالی با دو بازیکن ایرانی و ثبت قرارداد ریالی در سازمان لیگ گفت: این موضوع باید آنالیز گردد. اینکه می گویند باشگاه قرارداد یورویی با بازیکنان داشته اما قرارداد ریالی را در سازمان ثبت نموده را فقط باشگاه می داند. سازمان لیگ و هیئت فوتبال از این موضوع بی اطلاع هستند. اگر اتفاقی پشت پرده اتفاق افتاده ما مقصر نیستیم.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه و کسانی که این قراردادها را بستند باید جواب دهند. قرارداد های ثبت شده در سازمان لیگ و هیئت فوتبال ریالی است، حالا آقایان چه توافقی پشت پرده داشتند خودشان می دانند و ما نمی توانیم بگوییم چرا این کار را کردند، اما اگر شکایت به فدراسیون فوتبال بیاید طبق همان قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شده به آن رسیدگی خواهد شد، مگر اینکه مستندات جدیدی ارائه گردد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: اگر این اتفاق اتفاق افتاده باشد بازیکنان هم مقصر هستند چرا که آنها هم از این تخلف آگاه بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1539

به "رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: مدیران باشگاه تراکتور باید جوابگوی تخلف شان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: مدیران باشگاه تراکتور باید جوابگوی تخلف شان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید