دلال های گردشگری سلامت بدون نظارت!

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/اصفهان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تغییر رویکرد سیاست های خارجه، سلامت و گردشگری سه موضوع عمده مورد نظر دولت یازدهم است که با جدیت و سرعت در حال پیشرفت هستند.

دلال های گردشگری سلامت بدون نظارت!

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط از ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محسن یارمحمدیان امروز (چهارشنبه) در نخستین همایش رویکردهای جامع به گردشگری سلامت استان اصفهان، اظهار کرد: بهبود و پیشرفت گردشگری سلامت با 400 درصد رشد در دولت یازدهم بر کسی پوشیده نیست و حتی مردم عامی بدون رجوع به اعداد و ارقام و آمارهای موجود می توانند این بهبود را با گردشگرانی که در طول روز می بینند احساس کنند.

وی اضافه کرد: گردشگری شاخه های متعددی دارد اما چیزی که در این همایش بیشتر به آن توجه می شود گردشگری سلامت و به خصوص گردشگری پزشکی است. بخشی از فعالیت های گردشگری در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در دست اقدام است. فعالیت هایی که آنچنان تخصصی نیستند همچون آب درمانی، زالو درمانی، مراکز گردشگری سلامت خردمقیاس و دیگر مراکزی که به بحث درمان از زاویه علم پزشکی نمی پردازند در این سازمان در حال پیگیری و با سرعت قابل قبولی در حال رشد هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تغییر رویکرد در سیاست های خارجه، سلامت و گردشگری از جمله مواردی است که در دولت یازدهم با جدیت و سرعت معجزه آسایی در حال پیشرفت هستند.

یارمحمدیان اضافه کرد: گردشگری به تنهایی و سلامت به تنهایی در کشور پیشرفت قابل قبولی داشته اند اما شاید گردشگری سلامت آن طور که باید پیش نرفته است. علت این موضوع عدم همکاری بین سازمان های مربوطه در این بحث جدید است که البته همکاری های میان سازمانی همواره در کشور دچار مشکل بوده اند.

وی ادامه داد: وظیفه ایجاد ارتباط بین سازمان های مختلف متولی یک امر، مدیران فنی و اجرایی هستند که در این حالت مدیر فنی باید توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب و به تأیید سازمان های نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی برسد تا بتوانند با همکاری دفاتر خدماتی به جذب گردشگران سلامت مبادرت ورزند.

معاون سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر دلال هایی نیز وجود دارند که مشغول فعالیت در این عرصه هستند اما نظارت های لازم و اطلاعات مورد نیاز از فعالیت های آن ها در دستگاه های ذی ربط وجود ندارد.

یارمحمدیان اضافه کرد: ابتدا باید ساختارهای مورد نیاز جذب گردشگران سلامت را ایجاد و سپس یا از فعالیت این گروه ها جلوگیری و یا از پتانسیل های اجرایی آن ها استفاده شود.

وی اظهار کرد: طرح جامع گردشگری استان اصفهان در دستور کار واقع شده است و پس از تأیید شرح خدمات کمیته اجرایی این طرح، خود طرح نیز ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 465

به "دلال های گردشگری سلامت بدون نظارت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلال های گردشگری سلامت بدون نظارت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید