دانشگاه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله جهانگیر، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سال تحصیلی 1400-1399 بدون آزمون، دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب را می پذیرد.

دانشگاه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سال تحصیلی 1400-1399 بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب را می پذیرد.

دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن ها پس از اول فروردین 97 باشد و حداقل معدل 15 در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و حداقل معدل 16 در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاهها (پیغام نور، آزاد، غیرانتفاعی و …) واجد شرایط پذیرش هستند.

متقاضیان باید حداقل معدل 17 (بدون احتساب انتها نامه) در کارشناسی ارشد، حائز رتبه اول و دوم (بدون احتساب انتها نامه) در ورودی (در صورت عدم احراز حداقل معدل) برای دانش آموختگان دانشگاه-های دولتی و حداقل معدل 17 (بدون احتساب انتها نامه) برای دانش آموختگان سایر دانشگاه ها (پیغام نور، آزاد و غیرانتفاعی و …). را داشته باشند.

ثبت نام به وسیله لینک متقاضی آزمون در سامانه گلستان golestan.ikiu.ac.ir) امکان پذیر است و زمان ثبت نام تا 23 شهریور ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 951

به "دانشگاه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری آبیاری گرایش منابع آب دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید