خبرنگاران 136 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش مجله جهانگیر، کرمانشاه - خبرنگاران - فرمانده انتظامی کنگاور از کشف 136 راس گوسفند قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران 136 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

سرهنگ عنایت فلاحی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران پاسگاه انتظامی آران حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از کامیون توقیفی، 136 راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به چهار میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ فلاحی همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم اطلاع داد.

خرید پوشاک با پول های تقلبی/کشف 90 میلیون ریال چک پول جعلی

فرمانده انتظامی روانسر نیز از دستگیری زوج شیادی اطلاع داد که با چک پول های تقلبی اقدام به خرید پوشاک می کردند.

سرهنگ ایمان مرادی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس روانسر مبنی بر عزیمت یک زوج کلاهبردار به این شهر که با چک پول های تقلبی در شهرهای همجوار اقدام به خرید مقدار زیادی پوشاک نموده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز به شناسایی خودرو مسافرکشی که زوج کلاهبردار در آن حضور داشتند، شده و در ورودی شهر روانسر آن را توقیف کردند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: در بازرسی های صورت گرفته علاوه بر کشف پوشاک های خریداری شده مبلغ 90 میلیون ریال چک پول جعلی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری زوج شیاد و معرفی آنها به دستگاه قضایی اطلاع داد و گفت: کوشش برای شناسایی صاحبان پوشاک فروشی ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1386

به "خبرنگاران 136 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 136 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید