جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد

به گزارش مجله جهانگیر، اطلاعات مربوط به گوشی های گلکسی اس 20 روزبه روز بیشتر می گردد و در همین زمینه شب گذشته رندری منتشر شد که طبق ادعای افشاگر موردنظر، دقیق تر رندر مربوط به گلکسی اس 20 اولترا محسوب می گردد. گفته می گردد سامسونگ برای این گوشی نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 3200 و نسبت تصویر 21:9 در نظر گرفته است. در این میان نباید رفرش ریت 120 هرتز آن را از قلم بیندازیم که می تواند انواع محتوا را به صورت روان تر به نمایش در بیاورد.

جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

از لحاظ تراشه هم این گوشی با اسنپ دراگون 865 یا اگزینوس 990 به دست مشتریان خواهد رسید. با وجود اینکه این گوشی از ویژگی های جذابی بهره می برد، ولی در هر صورت دوربین آن می تواند بیشترین سروصدا را ایجاد کند. اول از همه باید به دوربین 108 مگاپیکسلی اشاره کنیم که با ترکیب 9 پیکسل مجاور می تواند عکس های 12 مگاپیکسلی بسیار باکیفیتی را ثبت کند. در کنار آن یک دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 10 برابری تعبیه شده که می تواند زوم هیبریدی 100 برابری را هم به ارمغان بیاورد. سامسونگ از این زوم به عنوان SPACE ZOOM یاد می نماید و طبق این رندر، ظاهرا عبارت Space Zoom 100x در گوشه این ماژول ثبت شده است.

در خصوص دیگر دوربین ها هم باید به یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سنسور ToF اشاره کنیم. به لطف این سنسور، گلکسی اس 20 اولترا علاوه بر توانایی بیشتر در زمینه اپلیکیشن های واقعیت افزوده، می تواند حالت بوکه (مات کردن پس زمینه سوژه) را با کیفیت بهتری عملی کند. گفته می گردد در حفره نمایشگر هم یک دوربین 40 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

در نهایت باید به حداقل 12 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 وات اشاره کنیم. به نظر می رسد این گوشی با قیمت حداقل 1099 دلار روانه بازار خواهد شد که با توجه به این حجم از مشخصات جذاب، چنین قیمتی منطقی محسوب می گردد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 404

به "جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید