جاده های البرز لغزنده است

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از بارش برف در محورهای مواصلاتی استان اطلاع داد.

جاده های البرز لغزنده است

گودرز محمودی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز شنبه (28 دی ماه) شاهد بارش برف در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی و مرتفع هستیم.

وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی صبح بارش برف در محور کرج - چالوس، جاده طالقان و آزاده راه کرج - تهران شروع شده و تا کنون ادامه دارد.

وی شرح داد: با تردد خودروها از روی برف به زمین نشسته، شاهد لغزندگی راستا تردد در این محورها هستیم به همین دلیل از رانندگان تقاضا می گردد در حین عبور از محورهای برف گیر حتما سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

این مسئول افزود: از رانندگان درخواست می گردد قبل از شروع سفر و تردد از محورهای کوهستانی حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به شرایط تردد در محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک در لاین جنوبی آزاد راه کرج - تهران (محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل کلاک) هستیم.

محمودی افزود: آنالیز دوربین های نظارت تصویری مستقر در محور کرج - چالوس نشان می دهد تردد در این محور به صورت عادی و بدون ترافیک در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 477

به "جاده های البرز لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های البرز لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید