تور تنیس آسیا جونیور شهریورماه در مشهد برگزار می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: این تور با حضور کشورهایی نظیر قطر، عمان و کشورهای آسیای میانه در هفته سوم یا چهارم شهریور ماه سال جاری با شرکت رده های سنی 12 تا 16 سال در شهر مشهد برگزار می گردد.

تور تنیس آسیا جونیور شهریورماه در مشهد برگزار می گردد

جواد باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس با بیان اینکه این هیئت در وضعیت مطلوبی به سر می برد، اظهار کرد: در چند ماه اخیر شاهد برگزاری چند رویداد تنیس بزرگ در شهر مشهد بوده ایم که به عنوان مثال می توان از میزبانی جایزه بزرگ کشور که با حضور 79 بازیکن از 10 استان کشور با عنوان یادواره مرحوم مازیار پاک باطن برگزار شده بود نام برد.

وی اضافه نمود:این هیئت نزدیک به 50 مربی و 63 زمین بازی دارد و همچنین به لحاظ حضور مخاطب حدود هزار مخاطب تنیس در استان و شهر مشهد مشهد وجود دارند که در دو بعد همگانی و قهرمانی در حال فعالیت هستند، البته باید یادآور شد که ما از این روند راضی نیستیم چرا که در برنامه های بلند مدت خود این تعداد را باید به حدود 3 تا 4 هزار نفر در سه یا چهار سال آینده ارتقا دهیم.

باقری بیان کرد: این هیئت سه بازیکن ملی پوش دارد که یکی از آنها خانم غزل پاک باطن در رده 16 سال در مسابقات ملی شرکت می نمایند.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی از برگزاری تور تنیس آسیا جونیور در شهریور ماه سال جاری در شهر مشهد اطلاع داد و خاطر نشان کرد: این تور با حضور کشورهایی نظیر قطر،عمان و کشورهای آسیای میانه در هفته سوم یا چهارم شهریور ماه سال جاری در شهر مشهد برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این تور در رده سنی از12تا16 سال برگزار می گردد که از استان خراسان رضوی و شهر مشهد 8 تا 10 بازیکن در این تور شرکت می نمایند، البته این تور مسابقات در سایر شهرهای بزرگ کشور برگزار شده است ولی برای نخستین بار است که این در شهر مشهد برگزار می گردد و ما امیدوار هستیم که این تور با میزبانی هرچه بهتر شهر مشهر برگزار و به سرانجام برسد.

باقری تاکید نمود:یک هفته قبل از برگزاری این رویداد بزرگ با یاری کمیته آموزشی فدراسیون تنیس کشور مشغول به برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی مختلف برای بازیکنان و مربیان می شویم.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی اظهار کرد: استعدادیابی این هیئت در طرح های اوقات فراغت و در مدارس تنیس و مهد کودک ها با برگزاری کلاس های مختلف صورت می گیرد که می توان به 20 مهد کودک فعال در این زمینه اشاره نمود.

وی اضافه نمود:امیدوار هستیم که بر طبق برنامه ریزی های فدراسیون زنگ تنیس از اول مهرماه در مدارس نواخته گردد و این رشته به عنوان یک رشته ورزشی مطلوب در مدارس قرار بگیرد البته این موضوع نیازمند برنامه ریزی های مختلف است.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: این هیئت به وسیله کسب امتیاز و جذب اسپانسرهای مختلف امور اقتصادی خود را می گذراند ولی بودجه این هیئت در سال 92 را می توان بین 200 تا 300 میلیون تومان دانست که با این وجود در همان سال به عنوان هیئت برتر کشور این هیئت انتخاب شد.

باقری در سرانجام توضیح داد:تنیس ورزشی است که هر گروه سنی از 6 تا 60 سال می توانند به آن رو بیاورند و از آن بهره مند شوند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 71

به "تور تنیس آسیا جونیور شهریورماه در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تنیس آسیا جونیور شهریورماه در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید