بهنام صفوی: بعد از ابتلا به سرطان نگاهم به زندگی عوض شد

به گزارش مجله جهانگیر، بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان بعد از گذراندن یک دوره شیمی درمانی گفت که حالش بهتر شده و در بهمن ماه در دو شهر اجرای صحنه ای داشته.

بهنام صفوی: بعد از ابتلا به سرطان نگاهم به زندگی عوض شد

جام جم/ بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان حالش خیلی بهتر شده است. اگرچه هنوز هم دارو مصرف می نماید، اما بعد از ابتلا به بیماری سرطان، دوره های شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و حالا فعالیتش را ازسر گرفته است. او در کنار خوانندگی کار دومی هم دارد. با او درباره سلامتش، کارها و اوقات فراغتش به گفت وگو پرداخته ایم.

صفوی گفت: شیمی درمانی ام متوقف شده و در حال چکاپ های دوره ای هستم و یک سری داروهای دوره ای مصرف می کنم که شامل شیمی درمانی نمی گردد. با انرژی ای که از طرفداران گرفته بودم و روحیه ای که سعی کردم بالا باشد، کارهایم خوب پیش رفت. همان طور که گفتید آلبوم معجزه را منتشر کردم. هرچند سخت بود، اما انجام شد. در حال حاضر مشغول آماده کردن دو تک آهنگ هستم که در مراحل پایانی کار قرار گرفته است و مجوز آن را اخذ نموده ام. فکر کنم ظرف دو سه ماه آینده منتشر می گردد. به هرحال بعد مسترینگ آنها را منتشر می کنم. بهمن ماه در دو شهر اجرای صحنه ای داشتم. ان شاءالله در سال آینده تور کنسرت هایم در شهرستان ها و تهران ادامه خواهد داشت

قبلا نگرشی عادی داشتم مثل تفکرات عادی که هر فردی می تواند داشته باشد، اما چیزی که هست بعد از جریان بیماری خیلی نکته سنج تر شدم راجع به هر چیزی. بیماری خیلی بر من تاثیر گذاشته است. سعی می کنم زیاد با خانواده باشم. بیماری باعث شد نگاهم به خانواده هم عوض گردد. سعی می کنم تا آنجا که بگردد وقتم را به آنها اختصاص بدهم. با توجه به کار دومی که دارم معمولا سعی می کنم روزی شش هفت ساعت کنار خانواده باشم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1034

به "بهنام صفوی: بعد از ابتلا به سرطان نگاهم به زندگی عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام صفوی: بعد از ابتلا به سرطان نگاهم به زندگی عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید