برگزاری هشتمین آزمون استخدامی به تعویق افتاد ، از زمان اعلام نتایج کنکور های 99 تا مشخص شدن منابع آزمون سراسری 1400

به گزارش مجله جهانگیر، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

برگزاری هشتمین آزمون استخدامی به تعویق افتاد ، از زمان اعلام نتایج کنکور های 99 تا مشخص شدن منابع آزمون سراسری 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد تا 5 آبان و کنکور سراسری تا دهم آبان ماه

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری 99 تا 10 آبان ماه و آزمون کارشناسی ارشد 99 نیز تا 5 آبان ماه اعلام خواهد شد.

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی آغاز شد

داوطلبان ثبت نام شده در هشتمین آزمون استخدامی کشور می توانند تا روز جمعه دوم آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درصورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود و مشخص شرایط (بومی بودن یا نبودن و حتی انصراف از شرکت در آزمون) اقدام کنند. زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از روز پنج شنبه 9 نهم آبان ماه به روز های پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم آذرماه امسال تغییر کرد.

فهرست منابع سوالات کنکور سراسری 1400 اعلام شد

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و همچنین منابع آزمون سراسری سال 1400 منتشر شد. مطابق این اطلاعیه، میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1400 همانند سال 1399 حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس موثر سوابق تحصیلی آزمون سال 1400 همانند سال 1399 است.

ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا 10 آبان

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز ش و تا 10 آبان ماه ادامه دارد. تمام پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فعالیت دانشکده های دندانپزشکی تخلف محسوب نمی شود

بهزاد هوشمند، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به اینکه اگر به صورت رسمی ستاد کرونا اعلام کرده باشد که دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی باید تعطیل شوند و دانشگاه ها به آن عمل نکرده باشند، تخلف اجرا شده است؛ اظهار کرد: اگر ستاد کرونا ابلاغیه ای در این رابطه نداشته باشد، تصمیم با دانشکده و دانشگاه خواهد بود. این دانشگاه ها مراکز آموزشی درمانی هستند به همین دلیل تعطیل بردار نخواهند بود. از طرفی دانشکده ها همچون بیمارستان ها هستند و تعطیل بردار نیستند.

کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت

آزمون تصدی سِمت قضای قوه قضائیه در سال 1399 صبح روز جمعه، دوم آبان ماه سال 99 در 22 مرکز استان با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه­ شنبه، 29 مهر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد آغاز شد

پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 28 مهر می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت مشخص شد

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر دانشگاه های علوم پزشکی در مرحله نهایی بررسی مستندات و مدارک پذیرفته شدگان اولیه دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 99 هستند و پس از اتمام این بررسی ها نتایج نهایی این آزمون تا 10 آبان ماه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو از مقطع لیسانس در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بررسی می شود

ششصد و نودمین جلسه شورای آموزشی و هفتاد و نهمین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور معاون آموزشی دانشگاه و مدیران به صورت وبینار برگزار شد. در این نشست طرح پذیرش دانشجو از مقطع لیسانس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از وزارت بهداشت اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1032

به "برگزاری هشتمین آزمون استخدامی به تعویق افتاد ، از زمان اعلام نتایج کنکور های 99 تا مشخص شدن منابع آزمون سراسری 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هشتمین آزمون استخدامی به تعویق افتاد ، از زمان اعلام نتایج کنکور های 99 تا مشخص شدن منابع آزمون سراسری 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید