افزایش پورسانت شرکت های گردشگری خارجی برای تبلیغ ایران

به گزارش مجله جهانگیر، در راستای افزایش نرخ دلار در ایران، پورسانت شرکت های مسافرتی خارجی افزایش پیدا نموده است تا گردشگران بیشتری را به ایران بیاورند.

افزایش پورسانت شرکت های گردشگری خارجی برای تبلیغ ایران

با توجه به افزایش نرخ دلار، پورسانت هایی که شرکت های خارجی از ما دریافت می نمایند افزایش پیدا نموده است. به عنوان مثال اگر یک نفر از آذربایجان برای ترکیه جهانگرد بفرستد و از این طریق 20 دلار سود کند، ایران به آژانس های آذربایجانی 40 دلار سود می رساند تا جهانگرد بیشتری به ایران بفرستند. محب خدایی، معاون جهانگردی سازمان میراث فرهنگی در این باره گفت:

ما قصد داریم تا این برنامه خود را به شرکت های جهانگردی دیگر اعلام و با آن ها در این باره مصاحبه کنیم. به همین منظور تا ده روز دیگر به آذربایجان می رویم تا جامعه تورگردانان و هتل های دو کشور با هم مذاکره نمایند و پکیج ها و بسته های ایران معرفی و در اختیارشان قرار داده گردد.

او در ادامه گفت:

اکنون آژانس های ایرانی هستند که جهانگردی کشورهای دیگر را در ایران تبلیغ می نمایند در صورتی که باید برعکس باشد و آژانس های کشورهای دیگر درباره ایران تبلیغ نمایند. آژانس های دیگر باید به این موضوع برسند که عایدی خوبی از سفر جهانگرد ها به ایران کسب می نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1765

به "افزایش پورسانت شرکت های گردشگری خارجی برای تبلیغ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پورسانت شرکت های گردشگری خارجی برای تبلیغ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید