افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو ؛ افزایش 220 میلیونی در کارخانه

به گزارش مجله جهانگیر، با افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو در کارخانه باید منتظر واکنش بازار باشیم. براین اساس قیمت انواع مدل های چری و ام وی ام در کارخانه بین 141 تا 219 میلیون تومان افزایش داشته است.

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو ؛ افزایش 220 میلیونی در کارخانه

خبرنگاران - افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو در کارخانه از مهمترین اتفاقات این روزهای بازار خودرو است. در روزهایی که ارقام پیشنهادی فروشندگان در بازار آزاد روز به روز کاهش می یابد، مدیران خودرو قیمت انواع مدل های چری و ام وی ام را در کارخانه بین 141 تا 219 میلیون تومان افزایش داده است.

در لیست محصولات مدیران خودرو، اکنون گران ترین گزینه یعنی فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE با قیمتی حدود دو میلیارد و 809 میلیون تومان به فروش می رسد. مالی ترین خودرو مدیران خودرو نیز ام وی ام X22 PRO دنده ای است که با قیمت 858 میلیون تومان عرضه می گردد.

ام وی ام X22 پرو دنده ای که یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای مونتاژی بازار است، تا چند روز پیش با قیمت 716 میلیون تومان عرضه می شد، اما اکنون قیمت آن به 858 میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش قیمت به معنای رشد تقریبا 20 درصدی این مدل است که بیشتر از سایر خودروهای مدیران خودرو به شمار میرود.

از طرف دیگر، فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE کمترین اندازه رشد قیمت را تجربه نموده است؛ حدود هشت درصد. قیمت این مدل از دو میلیارد و 609 میلیون تومان به دو میلیارد و 809 میلیون تومان افزایش یافته است.

فونیکس آریزو 6 جی تی اکسلنت نو ترین محصول مونتاژی مدیران خودرو است که هنوز به بازار عرضه نشده است. قیمت این مدل قبلاً یک میلیارد و 460 میلیون تومان بود و حالا به یک میلیارد و 614 میلیون تومان رسیده است، که معادل افزایش 10 درصدی است.

فونیکس FX پرمیوم که دومین محصول گرانقیمت مدیران خودرو است، از این پس با قیمت یک میلیارد و 966 میلیون تومان به فروش می رسد. این مدل قبلا یک میلیارد و 747 میلیون تومان قیمت داشت.

ام وی ام X33 کراس دنده ای و ام وی ام X22 پرو دنده ای تنها مدل های زیر یک میلیارد تومان مدیران خودرو هستند. قیمت ام وی ام X33 کراس دنده ای از 809 میلیون تومان به 950 میلیون تومان افزایش یافته است، که به معنای رشد 17.4 درصدی است.

چری آریزو 5T اسپرت که از ابتدای سال روانه بازار شده بود، قبلا یک میلیارد و 102 میلیون تومان قیمت داشت. اما اکنون با افزایش 189 میلیون تومانی به یک میلیارد و 291 میلیون تومان رسیده است.

قیمت فونیکس تیگو 7 پرو پرمیوم نیز با افزایش 216 میلیون تومانی، از یک میلیارد و 514 میلیون تومان به یک میلیارد و 730 میلیون تومان تغییر نموده است. قیمت فونیکس آریزو 6 پرو نیز با جهش 182 میلیون تومانی از یک میلیارد و 255 میلیون تومان به یک میلیارد و 437 میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو، از جمله چری و ام وی ام، نشان دهنده تغییرات عمده در بازار خودرو است. با توجه به نوسانات قیمت ها، اطلاع از نوترین قیمت محصولات مدیران خودرو برای خریداران اهمیت زیادی دارد. در این شرایط، آگاهی از قیمت ها و مقایسه آن ها می تواند به تصمیم گیری بهتر خریداران یاری کند.

منبع: فرارو

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2081

به "افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو ؛ افزایش 220 میلیونی در کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو ؛ افزایش 220 میلیونی در کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید