اسکوتر الکترونیکی الهام گرفته از مک لارن F1 سریعتر از یک ابزار جیبی جمع می شود

به گزارش مجله جهانگیر، نام مک لارن مترادف با وسایل نقلیه ای از انواع سوپر و هایپر است. اما این خودروسازی به زودی ممکن است شهرتی بخ خاطر وسایل میکرو هم پیدا کند.

اسکوتر الکترونیکی الهام گرفته از مک لارن F1 سریعتر از یک ابزار جیبی جمع می شود

این هفته، نام تجاری Micro-mobility Lavoie رونمایی شد. این شرکت در پی تزریق استعداد ها و دانش جدی F1 برای ایجاد ابزارهای نوینی برای تحرک شخصی است. اسکوتر الکترونیکی سری 1 آن یک مکانیسم Flowfold دارد که در اسکوترهای بزرگ استفاده می شود و به این ترتیب می توان آن را با یک حرکت سریع حمع کرد و قابل حملش کرد.

در اسکوتر های ایستاده معمول شما می توانید آن را یک بار تا کنید. اما لاووی Lavoie این سبک ساده تاشو را به تاش دن چند تایی که از سیستم تعلیق خودرو های مسابقه الهام گرفته، تبدیل کرده است. به این ترتیب اسکوتر بیشتر جمع می شود و قابل حمل تر می شود. سپس مالک می تواند اسکوتر 16.5 کیلوگرمی با فریم منیزیمی را هر کجا که نیاز دارد حمل کند.

به نظر می رسد طراحی تازه بسیار مفیدی برای اسکوتر سوارانی با عجله باشد، چون می شود آن را به سرعت تا کرد و حمل کرد تا به ترن مترو رسید.

سری 1 می تواند تا 50 کیلومتر با هر بار شارژ را با کمک سیستم ترمز KERS حرکت کند و در کمتر از دو ساعت شارژ می شود.

اسکوتر با یک آرایه نور عقب و قاب پایین و زمین بجانبی دارد و اسکوتر و سوار را برای سایر کاربران جاده قابل مشاهده نگه می دارد. در جلو، یک چراغ جلوی مثلثی جاده پیش رو را روشن می کند. چراغ های نشانگر از روی دسته کنترل می شوند و یک صفحه نمایش اطلاعاتی را ارائه می دهد که شامل ناوبری گام به گام است.

تیم Lavoie از طریق نیک فرای، رئیس مک لارن گردآوری شده و مدیر عامل آن می گوی: ما می خواستیم وسیله نقلیه ای بسازیم که قابل اعتماد، بدون نقص، کارآمد، قدرتمند، شیک، پر از تکنولوژی روز باشد ما می دانستیم که می توانیم با ترکیب تخصص و تجربه خود با شرکتی که در بالاترین سطح در زمینه های خودرو، موتوراسپرت و الکترونیک فعالیت می کند، این کار را انجام دهیم.

منبع: McLaren Applied

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1932

به "اسکوتر الکترونیکی الهام گرفته از مک لارن F1 سریعتر از یک ابزار جیبی جمع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر الکترونیکی الهام گرفته از مک لارن F1 سریعتر از یک ابزار جیبی جمع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید