استمرار بارش باران در بعضی نقاط کشور، دمای پایتخت افزایش می یابد

به گزارش مجله جهانگیر، کارشناس هواشناسی گفت: امشب در بعضی استان های کشور رگبار باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

استمرار بارش باران در بعضی نقاط کشور، دمای پایتخت افزایش می یابد

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار، از استمرار رگبار باران در بعضی نقاط اطلاع داد و گفت: امشب در اردبیل و شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سواحل غربی خزر ، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی از کاهش محسوس دما و وزش باد های شدید در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل اطلاع داد و اضافه کرد: بارش در سواحل غربی و مرکزی خزر تشدید می گردد.

رفیعی با اشاره به اینکه فردا بارش در استان گیلان تشدید می گردد، بیان نمود: روز چهارشنبه در اردبیل، نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز های پنجشنبه تا شنبه در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

سامانه جدید بارشی در راه است

به گفته وی، طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بعضی نقاط هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

رفیعی از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در منطقه زابل اطلاع داد و گفت: تا خاتمه هفته شرق دریای عمان مواج است و در روز چهارشنبه تنگه هرمز مواج پیش بینی می گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین شرایط آب و هوای تهران بیان نمود: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است، ضمن آنکه فردا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی در خاتمه از افزایش نسبی دما در تهران اطلاع داد و گفت: امروز بیشینه دمای تهران 37 درجه و چهارشنبه 39 درجه سانتی گراد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 888

به "استمرار بارش باران در بعضی نقاط کشور، دمای پایتخت افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار بارش باران در بعضی نقاط کشور، دمای پایتخت افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید