آینده را باهم سهیم می شویم

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران ی امروز نتیجه کوشش یک یک افرادی است که تا به امروز در کنار آن بوده اند و بخشی از این مسیر موفقیت و رشد را با خبرنگاران طی کردند. امروز مفتخریم اعلام کنیم شرکت سفرهای خبرنگاران در ششمین سال فعالیتش با همراهی بیش از پیش سهامداران و موافقت مجمع عمومی گروه خبرنگاران ، قصد تخصیص 8 درصد از سهام این شرکت را به تمامی پرسنل خود دارد.

آینده را باهم سهیم می شویم

خبرنگاران در سال های گذشته توانست با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند و به پشتوانه سرمایه گذارانی متعهد و پشتیبان، بستری پویا را برای خلق ارزش در زمینه گردشگری ساخته و به سوی خلق تجربه شایسته سفر برای هموطنان حرکت کند. تخصیص سهام تشویقی با هدف سهیم شدن بیش از پیش همکارانمان در دست آوردهای خبرنگاران است؛ همکارانی که تا این نقطه از مسیر و از این پس با خبرنگاران همراه خواهد شد و در جهت خلق ارزش برای خود و سازمان قدم برمی دارند. این قدمی در راستای شکل دهی و تقویت رابطه ای از جنس مشارکت متعهدانه با همراهان ما در مسیر پر پیچ و خم رشد کسب و کار است. امید داریم همانند گذشته، ثمره این مشارکت خلق ارزشی بزرگتر از خودمان باشد و طرح مالکیت پرسنل در فضای نوآوری کشور به یک فرهنگ بدل گردد.

تمامی همکاران خبرنگاران یی تا انتها سال 99 با امضای قرارداد مربوطه صاحب سهام تشویقی خبرنگاران شده و به عنوان پرسنل مالک خبرنگاران شناخته می شوند. از سویی دیگر علاوه بر همکاران کنونی خبرنگاران ، سهام تشویقی این شرکت به تمامی همکاران جدیدی که در واحد های مختلف جذب می شوند نیز اختصاص داده خواهد شد.

منبع: علی بابا
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2102

به "آینده را باهم سهیم می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده را باهم سهیم می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید