آخرین خبر از تعطیلی مدارس ، ساعت کاری ادارات کم می گردد؟

به گزارش مجله جهانگیر، براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 27 ، 28 و 29 آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس ، ساعت کاری ادارات کم می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران که ریاست جلسه امروز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا را بر عهده داشت در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری 27 و 28 و 29 آذر ماه مدارس تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیر حضوری دایر خواهند بود.

او اضافه کرد: مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل خواهند بود.

ملکی ادامه داد: فروش طرح ترافیک برای این سه روز به وسیله شهرداری تهران متوقف خواهد شد و فروش ممنوع است بعلاوه احتیاج است که شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری نموده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N95 استفاده نمایند.

او تاکید نمود: روسای ادارات نیز باید با مرخصی مادران دارای فرزند محصل موافقت نمایند. از سوی دیگر فعالیت کارخانه های فراوری شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران این را هم گفت: به وزارت کشور پیشنهاد داده می گردد که ساعت کاری ادارات دو ساعت کاهش پیدا کند که در صورت تایید این موضوع ابلاغ می گردد. این کار با هدف کاهش بار ترافیکی شهر انجلم می گردد.

ملکی درباره شهرآورد روز سه شنبه مرکز نیز گفت: در جلسه مقرر شد این بازی با توجه به شرایط با احتمال زیاد لغو گردد و این موضوع باید به عنوان پیش آگاهی به فدراسیون اعلام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1945

به "آخرین خبر از تعطیلی مدارس ، ساعت کاری ادارات کم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از تعطیلی مدارس ، ساعت کاری ادارات کم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید