هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس

به گزارش مجله جهانگیر، در شهر تفلیس گردشگران علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی متعدد این شهر می توانند انواع تفریحات هیجان انگیز و فعالیت های سرگرم کننده را تجربه کنند . آنان با مراجعه به مراکز تفریحی تفلیس و شرکت در تورهای تفریحی متنوعی که در این شهر برگزار می شود ساعاتی مهیج و پر نشاط در کنار دوستان و خانواده خود خواهند داشت . در میان تفریحات مختلفی که در تفلیس رواج دارند بعضی ها موجب افزایش ترشح آدرنالین شده و از مهیج ترین تفریحات گرجستان به شمار می آیند . در ادامه به معرفی 5 تا از هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس پرداخته شده است با خبرنگاران همراه باشید .

هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

شرکت در تور کواد سواری

اگر در تور تفلیس می خواهید ساعاتی هیجان انگیز را تجربه کنید و از طبیعت زیبای تفلیس لذت ببرید شرکت در تور کواد سواری را از دست ندهید . این تور در حومه شهر تفلیس برگزار می گردد . شرکت نمایندگان در این تور در حالی که سوار بر موتورهای سه یا چهار چرخ هستند از میان جنگل های زیبا و پر درخت و نزدیکی کوه های راسخ و رودخانه های پر آب عبور می نمایند . این روزها کواد سواری به یکی از محبوب ترین تفریحات شهرهای توریستی مخصوصا برای جوانان تبدیل شده است . در تور کواد سواری تفلیس توضیحات و توصیه های ایمنی لازم توسط راهنماها ارائه شده و کلاه ایمنی مخصوص و دستکش های مخصوص در اختیار آنان قرار می گیرد .

بالن سواری در تفلیس

از دیگر تفریحات هیجان انگیز تفلیس برای گردشگران تور گرجستان می توان به بالن سواری و تماشای شهر از فراز آسمان اشاره کرد . علاقه مندان به تجربه این فعالیت سرگرم نماینده می توانند در تور بالن سواری تفلیس شرکت نمایند . این تورها به دو صورت پکیج های وی آی پی و پکیج های معمولی غالبا در مناطق خارج از شلوغی و ازدحام شهر برگزار می شوند . این تور را می توان یکی از خاص ترین و گران ترین تفریحات تفلیس دانست . بالن هایی که برای شرگت نمایندگان در نظر گرفته شده اند برای 2 الی 24 نفر ظرفیت داشته و قیمت سوار شدن به آن ها با توجه به نوع بسته انتخابی و تعداد شرکت نمایندگان متفاوت می باشد .

پاراگلایدر در تفلیس

اگر عاشق هیجان و ماجراجویی هستید در سفر به تفلیس می توانید پاراگلایدر را امتحان کنید . پاراگلایدر سواری در کوه های اطراف پایتخت گرجستان که در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر واقع شده اند انجام می گردد . توجه داشته باشید که قبل از آغاز پرواز با پاراگلایدر تمامی آموزش های لازم به شرکت گنندگان داده شده و نکات ایمنی لازم به آنان گوشزد می گردد . پاراگلایدر سواری در تفلیس به سبب وجود طبیعت زیبا و مکان های مناسب در حومه این شهر به یکی از محبوب ترین تفریحات تفلیس تبدیل شده است .

تجربه هیجان در پارک های آبی تفلیس

اگر در روزهای گرم سال به تفلیس سفر کنید مراجعه به پارک های آبی تفلیس می تواند تجربه ای لذت بخش باشد . جینو پارادایس و یورو پارک دو مجموعه آبی در تفلیس هستند که با استخرها و سرسره های آبی متنوع و همچنین داشتن قیمت مناسب می توانند یک روز سرشار از تفریح و هیجان را برای مراجعه نمایندگان به ارمغان آورند . در پارک های آبی تفلیس علاوه بر گزینه های تفریحی امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است .

هیجان در پارک موتور بین المللی روستاوی تفلیس

این مجموعه تفریحی در فاصله 20 کیلومتری جنوب غربی تفلیس واقع شده و از جدیدترین مراکز تفریحی تفلیس به شمار می اید . این مجموعه با کوشش یک راننده فرمول یک به نام شوتا آبخازوا و یک تاجر کرجستانی ساخته شده و به فعالیت هایی چون موتور سواری ، ماشین سواری ، سواری ماشین های مسابقه و کارتینگ اختصاص یافته است . در پارک موتور بین المللی روستاوی مربیان حرفه ای مستقر هستند که آموزش های لازم را به علاقه مندان می دهند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 624

به "هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید