لزوم استفاده ماموران از ماسک و دستکش های طبی

به گزارش مجله جهانگیر، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از لزوم استفاده ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی پلیس پایتخت از دستکش و ماسک های طبی با توجه به شیوع کرونا، خبر داد.

لزوم استفاده ماموران از ماسک و دستکش های طبی

به گزارش خبرنگاران از مهر، سردار حمید هداوند با اشاره به شیوع جهانی ویروس خطرناک کرونا و لزوم انجام مراقبت های جدی در این زمینه بیان داشت: به اندازه لازم و کافی ماسک و دستکش در اختیار ماموران حوزه های انتظامی و راهنمایی و رانندگی قرار داده شده است و تاکید شده است که با توجه به شرایط موجود، دقت لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان معاونت بهداشت و درمان پلیس پایتخت آموزش راه های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و اقدامات بایسته دیگر در این زمینه را در حوزه های درون و بیرون از سازمانی دنبال می کنند، عنوان داشت: باید همه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تلاش خود را به کار ببندیم.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان به صورت مدام تحت مراقبت های بهداشتی و درمانی هستند، اضافه نمود: به ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی ابلاغ شده است که حتماً از ماسک و دستکش هایی که به آنها تحویل داده شده است استفاده و مراقبت های بهداشتی را به کار ببندند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 628

به "لزوم استفاده ماموران از ماسک و دستکش های طبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده ماموران از ماسک و دستکش های طبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید