فال روزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402؛ مراقب این تله خطرناک باشید!

به گزارش مجله جهانگیر، آیا کسانی که دوست شان دارید تمام حقایق را به شما می گویند یا نه! شاید تردید شما وسوسه برانگیز باشد، اما نباید در تله کج خیالی و بدگمانی بیفتید.

فال روزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402؛ مراقب این تله خطرناک باشید!

خبرنگاران | امروز انرژی دنبال کردن آرزوهایتان را دارید، به این معنا که شما با کسانی ارتباط برقرار می کنید که طرز فکرشان مشابه شما است یا پیمان های کاری می بندید. چیزی که قطعیت دارد این است که شما از جرقه ای که درونتان زده شده آگاه می شوید و این آگاهی در شناسایی درست ترین راه به شما کمک می کند.

تا جایی ممکن باید نیمه پر لیوان را ببینید. شادی و شانس شما بیشتر خواهد شد. متاسفانه، ممکن است کمی از خوش بینی تان کم شود و مسائل پیرامون زندگیتان را از آنچه که در واقعیت هستند بدتر یا شدیدتر احساس کنید. اجازه ندهید ترس جلوی نعمات و موهبت ها را بگیرد.

شاید روزتان را با سبک سری شروع کنید و این حالت به تدریج به رویاپردازی هم برسد، اما شما شروع به فکر کردن به این پرسش می کنید که آیا کسانی که دوست شان دارید تمام حقایق را به شما می گویند یا نه!

شاید تردید شما وسوسه برانگیز باشد، اما نباید در تله کج خیالی و بدگمانی بیفتید. با فضای مه گرفته امروز، به گرفتن پاسخ تمام پرسش هایتان اصرار نکنید.

منبع: فرادید
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1997

به "فال روزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402؛ مراقب این تله خطرناک باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402؛ مراقب این تله خطرناک باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید